جمعه ۱۸ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۴
کد خبر: 79977

افرادی می‌توانند ورزش یوگا انجام دهند که از سلامت کامل بدن برخوردار بوده و به عوارض ناشی از ابتلا به دیابت، دیسک کمر و گردن مبتلا نبوده و همراه با یوگا برای آرامش اعصاب ورزش های هوازی انجام دهند.

افراد برای انجام ورزش یوگا مجوز سلامت بگیرند
سلامت نیوز:‌ افرادی می‌توانند ورزش یوگا انجام دهند که از سلامت کامل بدن برخوردار بوده و به عوارض ناشی از ابتلا به دیابت، دیسک کمر و گردن مبتلا نبوده و همراه با یوگا برای آرامش اعصاب ورزش های هوازی انجام دهند.

وحید سبحانی، متخصص طب پزشکی ورزش و عضو هیات علمی دانشگاه بقیه الله ورزش یوگا را مناسب برای تمدد اعصاب دانست و به باشگاه خبرنگاران گفت: افرادی که تمایل به انجام ورزش یوگا دارند باید از سلامت بدنشان اطمینان حاصل کرده و با تایید پزشک ورش یوگا را انجام دهند.

وی در ادامه با بیان اینکه مبتلایان به عوارض ناشی از ابتلا به دیابت نباید ورش یوگا انجام دهند افزود: مبتلایان به دیابت که به عوارض ناشی از دیابت همچون مشکلات چشمی ناراحتی قلبی مبتلا هستند نباید ورزش یوگا انجام دهند چرا که یوگا موجب پارگی رگهای چشم این بیماران شده و ناراحتی قلبی را نیز تشدید میکند.

سبحانی تصریح کرد: افرادی می توانند ورزش یوگا انجام دهند که مبتلا به دیسک کمر و یا دیسک گردن نباشند و مفاصل و ستون فقراتشان از سلامت کامل برخوردار باشد.

وی یادآور شد: ورزش یوگا در صورتی موجب آرامش اعصاب می شود که فرد مبتلا به اضطراب شدید نبوده و همراه با یوگا به ورش های هوازی نیز بپردازد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha