علی ربیعی وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به سوابق مبارزاتی خود با ساواک و رژیم پهلوی در دوران پیش از پیروزی انقلاب اسلامی و نیز سوابق فعالیتش بعد از انقلاب اسلامی در وزارت اطلاعات، در واکنش به سئوالات برخی درباره فعالیتش در ستاد میرحسین موسوی در سال 88 خاطرنشان کرد: بر اساس آنچه فکر می کردم به مصلحت نظام است، در کنار آقای موسوی بودم و نسبت به رهبری هم علاوه بر فقه و اعتقاد علاقه شخصی دارم و بعد از فرمایشات ایشان در سال ۸۸ هم عملی برخلاف فرمایشات ایشان انجام ندادم .

ربیعی در پاسخ به چرایی فعالیتش در ستاد میرحسین موسوی: عملی برخلاف فرمایشات رهبری انجام نداده ام
سلامت نیوز: علی ربیعی وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به سوابق مبارزاتی خود با ساواک و رژیم پهلوی در دوران پیش از پیروزی انقلاب اسلامی و نیز سوابق فعالیتش بعد از انقلاب اسلامی در وزارت اطلاعات، در واکنش به سئوالات برخی درباره فعالیتش در ستاد میرحسین موسوی در سال 88 خاطرنشان کرد: بر اساس آنچه فکر می کردم به مصلحت نظام است، در کنار آقای موسوی بودم و نسبت به رهبری هم علاوه بر فقه و اعتقاد علاقه شخصی دارم و بعد از فرمایشات ایشان در سال ۸۸ هم عملی برخلاف فرمایشات ایشان انجام ندادم .

علی ربیعی وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی که در روزهای اخیر درباره برخی سوابق خود با سوالات جدی مواجه شده است، دیروز نشست خبری داشت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از تسنیم، وی در این نشست با اشاره به سوابق مبارزاتی خود با ساواک و رژیم پهلوی در دوران پیش از پیروزی انقلاب اسلامی به سوابق خود پس از انقلاب اسلامی به ویژه فعالیتش در وزارت اطلاعات اشاره کرد .

وی در پاسخ به سوالی درباره حضورش در ستاد میرحسین موسوی در سال ۸۸ و مواضع وی در اتفاقات آن سال گفت: من وضعیتم مشخص است و هیچ نگرانی ندارم. من در کنار آقای موسوی در فعالیت های انتخاباتی وی بودم. موسوی کاندیدای مورد قبول نظام بود و بر اساس آنچه فکر می کردم به مصلحت نظام است، در کنار آقای موسوی بودم .

وی ادامه داد: من خط امام را در زمان زنده بودن ایشان هیچگاه فراموش نکردم و به همه ارزشهای شان ازجمله ولایت فقیه پایبند بودم. نسبت به رهبری هم علاوه بر فقه و اعتقاد علاقه شخصی دارم و کاری خلاف فرمایش ایشان نکردم. بعد از فرمایشات ایشان در سال ۸۸ هم عملی برخلاف فرمایشات ایشان انجام ندادم . در انتخابات مجلس نهم هم برخی می گفتند تحریم کنید اما من مصاحبه کردم و گفتم اعتقادم به مشارکت در انتخابات است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha