سلامت نیوز : عضو شورای شهر دوره چهارم تهران و عضو سابق شورای عالی نظام پزشكی كشور گفت: شناخت 30 ساله من از دكتر هاشمی نشان میدهد ایشان قادر به رفع معضلات نظام سلامت كشور هستند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از سایت تعامل ؛ دكتر غلامرضا انصاری اظهار داشت: دكتر هاشمی از شخصیت های برجسته علمی و تخصصی كشور هستند و در رشته چشم پزشكی یك چهره بین المللی محسوب شده و از بنیان گذاران جهاد خراسان و یكی از گزینه های اصلی پیشنهادی برای وزارت جهاد سازندگی در طول جنگ و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی در دولت های هفتم و هشتم بوده اند.

وی افزود: من بسیار خوشحالم كه ایشان پیشنهاد وزارت بهداشت را پذیرفته اند زیرا معتقدم در دوره ایشان شاهد اتفاقات بسیار چشمگیری در این حوزه خواهیم بود.

وی ادامه داد: با توجه به توانمندی های بالای دكتر هاشمی تقویت هیئت امنای دانشگاه ها، رفع مشكلات دارویی كشور، ارتباط با بدنه تخصصی وزارت بهداشت، بالا رفتن شاخص های بهداشتی كشور،  حل مشكلات تولید و فرآوری مواد غذایی و امنیت غذا و رفع معضلات زندگی شهری در كلانشهرها از جمله آلودگی های صوتی و زیست محیطی همچون آلودگی هوا با هماهنگی های بین بخشی در دستور كار قرار گرفته و مرتفع خواهند شد.

وی در پایان ضمن قدردانی از دكتر روحانی رییس جمهور محترم  برای این انتخاب شایسته  و ارزشمند اظهار امیدواری كرد نمایندگان فهیم مجلس با رای قاطع ایشان را برای تصدی  وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی برگزینند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha