سلامت نیوز: رئیس کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس، وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را گزینه مناسبی برای حوزه سلامت خواند‌ وگفت: امیدواریم با توجه به هماهنگی‌های بین بخشی که در توان وزیر پیشنهادی بهداشت است معضلات حوزه سلامت تا حدود زیادی کاهش پیدا کند.

حسینعلی شهریاری در گفت وگو با خانه ملت،‌ با مثبت ارزیابی کردن گزینه پیشنهادی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، افزود: بدون‌شک دکتر قاضی‌زاده هاشمی گزینه مناسبی برای حوزه سلامت است و کمیسیون بهداشت و درمان مجلس نیز نظر مثبتی نسبت به وی دارد.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: به طور حتم کمیسیون بهداشت و درمان مجلس دکتر حسن قاضی‌زاده هاشمی را که گزینه پیشنهادی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از سوی کابینه یازدهم است را مورد حمایت قرار می‌دهد.

این نماینده مردم در مجلس نهم، در مورد رای اعتماد مجلس نسبت به وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز تصریح کرد: با توجه به نظر مثبت اعضای کمیسیون بهداشت و درمان نسبت به دکتر هاشمی،‌ به نظر می‌رسد وی اعتماد مجلس را با رای بالایی به دست آورد.

شهریاری، به ویژگی‌های وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اشاره کرد و یادآور شد: ایشان مدیری توانمند و برنامه‌ریز است و سوابق قبلی دکتر هاشمی نشان از مدیریت درست وی دارد.

رئیس کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس شورای اسلامی،‌ با تاکید بر اینکه وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مورد قبول دکتر روحانی است، گفت: امیدواریم با توجه به هماهنگی‌های بین بخشی که در توان وزیر پیشنهادی بهداشت است معضلات حوزه سلامت تا حدود زیادی کاهش پیدا کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha