سلامت نیوز : سازمان نظام پرستاری در نامه ای به نمایندگان مجلس حمایت پرستاران را از وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نظام پرستاری ؛ متن نامه حمایت سازمان نظام پرستاری از وزیر بهداشت پیشنهادی به مجلس به این شرح است:

نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی

احتراماً نظر به بررسی سوابق و خدمات ارزشمند جناب آقای دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر محترم پیشنهادی بهداشت، درمان و اموزش پزشکی، در شورای عالی سازمان نظام پرستاری کشور مقرر شد، به خاطر سوابق موفق و خدمات خداپسندانه ایشان و ضرورت تقویت جایگاه نظام سلامت در خدمت رسانی به مردم شریف ایران اسلامی و لزوم حفظ وحدت و یکپارچگی در تیم نظام سلامت کشور آن هم در این موقعیت خطیر و حساس، سازمان نظام پرستاری جمهوری اسلامی به نمایندگی از بالغ بر دویست و پنجاه هزار عضو و مخاطب خود به دلایل ذیل از ایشان حمایت کند و از نمایندگان عزیر که عصاره فضایل ملت هستند، تقاضا کند که به ایشان رأی بدهند. اما دلایل:

1- تأکیدات مقام عظمای ولایت و رهبری (مدظلله العالی) مبنی بر کمک افراد، گروه های حقوقی و حقیقی به دولت محترم یازدهم، همچون دولتهای گذشته.

2- سوابق جهادی جناب آقای دکتر هاشمی در دوران دفاع مقدس و خدمات داوطلبانه و مردمی ایشان و همکارانشان به ویژه در سالهای اخیر به محرومین و مستضعفین در نقاط محروم و دوردست کشور همچون بشاگرد و بسیاری نقاط محروم دیگر.

3- رویکرد نگاه فراجناحه، فرا گروهی و فرا حزبی ایشان به مسائل عمومی و تخصصی در کشور.

4- وعده مساعدت ایشان مبنی بر رسیدگی اساسی و ریشه ای به مسائل کلان نظام سلامت و رفتار عادلانه و تیمی ایشان با کلیه دست اندرکاران نظام سلامت در طول دوره وزارت و به ویژه رفع موانع پرستاران همچون اجرای قوانین مصوب شده پرستاری در مجلس شورای اسلامی و در دولت های نهم و دهم، توسعه و تکمیل جایگاه معاونت پرستاری در وزارت بهداشت و رعایت هویت، حقوق و شأن حرفه ای معنوی و مادی پرستاری و پرستاران متناسب با جایگاه کیفی، کمی و تأثیرات خدمات پرستاران در نظام سلامت کشور.

امید است این اقدام سازمان نظام پرستاری در محضر خداوند متعال، پیشگاه ملت شریف ایران و نمایندگان عزیز و نیز آحاد گیرندگان خدمات سلامت، به ویژه بیماران و دردمندان به دور از هر گونه برداشت سیاسی، به عنوان گامی داوطلبانه، مثبت و قدمی خیر در تقویت نظام سلامت کشور و در جهت اتحاد و همدلی محسوب تا بیشترین نفع آن شامل حال مردم عزیز شود.

همچنین به فضل و رحمت الهی امید است وزیر محترم پس از اخذ رأی اعتماد نمایندگان ملت شریف ایران، با رفتاری خداپسندانه، عادلانه، تیمی و مردم محور باعث شود تا حضور سازمانهایی همچون سازمان نظام پرستاری کشور در کنار ایشان به عنوان همکاری حرفه ای، امین و صادق، تحکیم شود و سازمان نظام پرستاری و پرستاران در سایه این تحکیم بتوانند در تمام عرصه ها و سطوح نظام سلامت دین خود را به مردم، نظام سلامت، حرفه پرستاری و پرستاران در سراسر کشور عزیزمان ادا نماید. ان شاء الله.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha