سلامت نیوز : نایب رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ممکن است اصلاحیه‌ای برای بودجه در مورد منابع مالی وزارت بهداشت ارائه شود، اظهار کرد: از وزیر بهداشت انتظار می‌رود برای رفع کمبود دارو، تاخیر در ورود دارو و یا ساخت دارو قول‌هایی را از دولت به منظور حل این مشکلات بگیرد.

مراد هاشم‌زهی در گفت‌وگو با (ایسنا)، ضمن ارزیابی مثبت خود از برنامه‌های ارائه شده وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، گفت: جلسات مفصلی در کمیسیون بهداشت برگزار شد و نقطه نظرات و برنامه‌های وزیر پیشنهادی مورد بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه برنامه‌های ارائه شده از سوی دکتر هاشمی وزیر پیشنهادی بهداشت، مورد موافقت اکثریت نمایندگان قرار گرفت، گفت: انتظار می‌رود همان‌طور که ریاست‌جمهوری به این موضوع توجه دارند، اولویت بخش سلامت مردم در دستور کار وزارت بهداشت قرار گیرد چرا که بحث سلامت و امنیت به خودی خود حائز اهمیت است و توجه به این رویکرد بدون تنگ‌نظری باید انجام شود.

نایب رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس خاطرنشان کرد: قطعا دکتر هاشمی وزیر پیشنهادی بهداشت باید قول‌هایی را از رییس‌جمهور بگیرد که در حوزه بهداشت و درمان، مشکلات در خصوص کمبود دارو، تاخیر در ورود دارو، ساخت داروها و ... را برطرف کند.

وی درباره اینکه آیا در خصوص منابع مالی وزارت بهداشت نیز صحبت‌هایی انجام شده است یا خیر؟ اظهار کرد: در خصوص منابع مالی وزارت بهداشت با توجه به مسائلی که مطرح است این امکان وجود دارد که اصلاحیه‌ای برای بودجه از طرف دولت ارائه شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha