رییس مجموع عمومی سازمان نظام پزشکی از ارسال نامه‌ای به دفتر ریاست جمهوری جهت تسریع در تنفیذ حکم رییس کل منتخب سازمان نظام پزشکی خبر داد.

نامه‌ مجمع عمومی نظام پزشکی به رییس جمهور جهت تسریع تنفیذ حکم رییس کل منتخب این سازمان

سلامت نیوز : رییس مجموع عمومی سازمان نظام پزشکی از ارسال نامه‌ای به دفتر ریاست جمهوری جهت تسریع در تنفیذ حکم رییس کل منتخب سازمان نظام پزشکی خبر داد.

دکتر عباس آقازاده در گفت‌وگو با (ایسنا)، گفت: با توجه به عدم امضای حکم آقای دکتر علیرضا زالی، رییس کل منتخب سازمان نظام پزشکی از سوی رییس جمهور سابق، نامه‌ای را تنظیم و با امضای رییس مجمع عمومی سازمان و رییس هیات مرکزی نظارت بر ششمین دوره انتخابات نظام پزشکی برای آقای دکتر روحانی، رییس جمهور محترم، ارسال کردیم.

وی ادامه داد: در این نامه که پیرو نامه قبلی (هفتم اردیبهشت ماه امسال) به ریاست جمهوری ارسال شد، خواستار آن شدیم که حکم ریاست آقای دکتر زالی در سازمان نظام پزشکی توسط رییس جمهور محترم تنفیذ شود. طی تماسی که با مشاوران رییس جمهور داشته‌ایم نیز قول داده‌اند که در اسرع وقت به این مهم رسیدگی شود.

دکتر آقازاده به قدمت سازمان نظام پزشکی به عنوان یکی از قدیمی‌ترین NGOها در کشور اشاره کرد و افزود: با توجه به تاکیدهای رییس جمهور در مورد لزوم پا گرفتن نهادهای مردمی و تشکیلات دموکراتیک، امیدواریم با امضای حکم رییس کل منتخب سازمان نظام پزشکی بار دیگر توجه ایشان به نهادها و سازمان‌های مردم نهاد تایید شود.

رییس مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی تاکید کرد: با توجه به شناختی که از دکتر روحانی داریم، سازمان‌ نظام پزشکی در جهت کمک به استقرار دولت یازدهم و گرفتن رای اعتماد از مجلس از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که تعاملات و همکاری‌های سازمان نظام پزشکی با دولت یازدهم دو طرفه باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha