دوشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۳
کد خبر: 80189
برنامه سیب رادیو تهران همراه سلامت شنوندگان

سلامت نیوز: برنامه "سیب" شبکه رادیویی تهران با حضور پزشکان متخصص و با موضوع های روز پزشکی و سلامت هر روز بجز جمعه ها از ساعت 10:30 تا 11 همراه شنوندگان است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روابط عمومی شبکه رادیویی تهران؛ تلاش برای ارتقای سلامت فرد و به تبع آن جامعه، رابطه مستقیم و معناداری با رشد اجتماعی افراد دارد، لذا برنامه‌های مختلفی از رسانه های دیداری و شنیداری و نوشتاری تهیه می شود كه برای حفظ سلامت جسمی، روانی، اجتماعی و معنوی و ارتقای آن می کوشند. برنامه سیب شبکه رادیویی تهران نیز با هدف ارتقا و افزایش آگاهی و اطلاع رسانی بیشتر شنوندگان با بخش های متنوع پزشكی و سلامت همراه مخاطبان است. این برنامه هر روز با یک موضوع پزشکی و متخصصان مرتبط همراه شنوندگان خواهد بود.

یکی از مهم‌ترین بحث‌ها در ارتباط با طب سنتی که می‌توان به نوعی آن را در طب چینی و ملل مختلف نیز یافت، سیستم گرمی و سردی غذاهاست. لذا یکی از موضوع هایی که در این هفته دکتر منتظریان متخصص طب سنتی، در 22 مرداد مورد بررسی قرار می دهد، موضوع سردی و گرمی غذاها و مزاج افراد است.

دکتر سوادکوهی، متخصص گوش و حلق و بینی نیز در مورخ 23 مرداد درباره علل، راه های پیشگیری و درمان خونریزی بینی صحبت خواهد کرد.

از دیگر بخش های برنامه پرسش های شنوندگان، گزارش های مردمی است که تبادل اطلاعات فضای برنامه را از یكسونگری و تك بعدی نگری جدا كرده و به سمت تعامل دوسویه می کشاند. در این برنامه شنوندگان پا به پای متخصصان با مراحل مختلف بیماری، درمان و راه های پیشگیری  آشنا می شوند.
گفتنی است برنامه رادیویی "سیب" از موج رادیو تهران FM 94 , AM 1332 پخش می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha