سلامت نیوز : معاون سازمان جوانان جمعیت هلال احمر از آموزش ۴ هزار مددجوی کانون‌های بشردوستانه مراکز اصلاح و تربیت در قالب حمایت‌های مالی فدراسیون بین‌المللی جمعیت‌های ملی صلیب سرخ و هلال احمر از محل صندوق ملکه شوکن خبر داد.

سید محمد حسین جوادی در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: کانون‌های بشردوستانه مراکز اصلاح و تربیت ۵ استان کشور شامل سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، خوزستان، کرمانشاه و تهران در این طرح حضور خواهند داشت.

معاون سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در مورد اهداف این طرح گفت: تغییر نگرش مددجویان کانون‌های بشردوستانه مراکز اصلاح و تربیت استا‌ن‌های یاد شده بر اساس اصول هفتگانه بشردوستانه مد نظر قرار می‌گیرد که در مرحله نخست محتوای آموزشی مورد نیاز تدوین شده که طی روزهای آینده این کار به پایان می‌رسد.

وی در مورد مرحله دوم این طرح گفت: مربیان کانون‌های بشردوستانه هلال احمر که در مراکز اصلاح و تربیت مستقر هستند در مرحله دوم طرح آموزش می‌بینند که 15 نفر از اعضای برتر کانون‌های دانشجویی و جوانان سازمان جوانان جمعیت هلال احمر به عنوان مربی در این طرح آموزش‌های لازم را طی می‌کنند.

معاون سازمان جوانان جمعیت هلال احمر گفت: در مرحله سوم و چهارم این طرح کارکنان مراکز اصلاح و تربیت و مددجویان کانون‌ها آموزش‌های لازم برای تغییر نگرش را فرا می‌گیرند.

طرح کانون‌های بشردوستانه جوانان هلال احمر در سال 2013 میلادی به عنوان یکی از پنج طرح برتر فدارسیون بین‌المللی جمعیت‌های ملی صلیب سرخ و هلال احمر شناخته شده و مشمول حمایت‌های مالی این فدراسیون از محل صندوق ملکه شوکن شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha