به رغم پیش بینی که می شد وزیر پیشنهادی بهداشت از مجلس رای اعتماد بگیرد اما با توجه به ظرفیتهای اجرایی و علمی دکتر هاشمی، باعث شد تا او رای چهارم وزرای دولت دکتر روحانی را بگیرد و این برای او یک نقطه عطف به شمار می رود.

سلامت نیوز : رئیس انجمن جراحان ارتوپدی ایران با عنوان این مطلب که وزیر بهداشت دولت یازدهم بیشترین رای اعتماد وزرای بهداشت بعد از انقلاب را کسب کرده است، گفت: این مهم باعث می شود تا او بتواند با قدرت بیشتری از نظام سلامت در هیئت دولت دفاع کند.

دکتر سیدتقی نوربخش در گفتگو با مهر اظهارداشت: به رغم پیش بینی که می شد وزیر پیشنهادی بهداشت از مجلس رای اعتماد بگیرد اما با توجه به ظرفیتهای اجرایی و علمی دکتر هاشمی، باعث شد تا او رای چهارم وزرای دولت دکتر روحانی را بگیرد و این برای او یک نقطه عطف به شمار می رود.

وی با اعلام اینکه تا قبل از هاشمی، سایر وزرای بهداشت نتوانسته بودند چنین رای بالایی را از مجلس بگیرند، گفت: این امتیاز باعث خواهد شد تا او بتواند از برنامه های نظام سلامت در هیئت دولت، دفاع بهتری انجام دهد و سهم بخش بهداشت و درمان از منابع و اعتبارات را متناسب با ماموریتهای این وزارتخانه بگیرد.

نوربخش ادامه داد: ضمن اینکه مقبولیت وزیر بهداشت در بین جامعه پزشکی، باعث خواهد شد تا او بتواند اعتمادسازی بین جامعه پزشکی و مردم را تقویت کرده و در حل بخشی از چالشها و مشکلات حوزه سلامت کشور، موفق باشد.

رئیس انجمن جراحان ارتوپدی ایران اظهارامیدواری کرد با شروع کار وزیر بهداشت دولت یازدهم، حس مشارکت جامعه پزشکی و مردم در پیشبرد اهداف و برنامه های وزارت بهداشت و حوزه سلامت کشور، بیش از پیش تقویت شود.

دکتر حسن قاضی زاده هاشمی با کسب 260 رای از 284 رای ماخوذه نمایندگان مجلس شورای اسلامی، توانست چهارمین وزیر دولت یازدهم باشد که بیشترین رای موافق را کسب کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha