سلامت نیوز : رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور از کشته شدن 15 نفر در جریان مسافرت‌های آخر هفته گذشته در محورهای مواصلاتی کشور خبر داد و گفت: 18 نفر نیز در این ارتباط دستگیر شدند.

سرهنگ رضا سلبی رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور در گفت‌وگو با فارس در تشریح تصادفات آخر هفته گذشته گفت: برابر اعلام پلیس راه استان اصفهان روز جمعه بر اثر واژگونی یک دستگاه سواری پژو آردی در محور میمه یک نفر کشته و 3 نفر دیگر مجروح  شدند.

وی افزود: کارشناسان پلیس راه علت این حادثه را عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خستگی و خواب آلودگی از جانب راننده سواری پژو آردی اعلام کردند.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ادامه داد: همچنین در این روز بر اثر واژگونی یک دستگاه وانت پبکان در محور  روستایی قره‌چناق  در استان آذربایجان شرقی یک نفر کشته و 3 نفر دیگر مجروح شدند.

وی افزود: بر اساس گزارش روز جمعه پلیس راه استان کرمان بر اثر تصادف یک دستگاه سواری پراید و یک دستگاه سواری پژو 405 در محور چترود - کرمان در استان کرمان 2 نفر کشته و یک نفر دیگر مجروح شدند.

سلبی با اشاره به تصادف یک دستگاه سواری پراید و یک دستگاه سواری سمند در استان قزوین، از کشته شدن 2 و مجروح شدن 4 نفر خبر داد.

وی ادامه داد: برابر اعلام پلیس راه استان کرمانشاه بر اثر تصادف یک دستگاه سواری پراید و یک دستگاه تریلی دانک فنگ در روز جمعه در محور فرعی چهار زبر در استان کرمانشاه 2 نفر کشته شدند.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تاکید کرد: روز جمعه بر اثر تصادف یک دستگاه سواری پژو 405 و یک دستگاه کامیون ولوو در محور هراز - پلمون در استان مازندران 6 نفر مجروح شدند.

وی افزود: روز پنجشنبه نیز بر اثر تصادف یک دستگاه موتور سیکلت و یک دستگاه کامیون دانگ فنگ در محور بندرعباس - سیرجان در استان هرمزگان 2 نفر کشته شدند. و بر اثر واژگونی یک دستگاه سواری پژو 206  در محور جدید سعادت شهر در استان فارس 3 نفر کشته و یک نفر دیگر مجروح شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha