یکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۴
کد خبر: 80589
سلامت نیوز : عماد معصومی، متخصص تغذیه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران افزود: بسیاری از مردم تصور می کنند که برای درمان و بر طرف شدن بیماری ها و اختلالات مختلف به ویژه برخی از مشکلات شایع نیاز به داروها و روش های درمانی خاص و آنچنانی دارند.

وی گفت: برخلاف برخی از تصورات درمان و بهبود بسیاری از مشکلات و نارسایی ها نیاز به روش درمانی خاصی نداشته و به عنوان مثال می توان از تغذیه مناسب و استفاده از برخی مواد غذایی به درمان این بیماری ها و مشکلات کمک کرد.

معصومی با اشاره به اینکه لیمو ترش از جمله مواد بسیار مفید برای برطرف کردن برخی از مشکلات جسمی است تاکید کرد: لیمو ترش به علت داشتن خواص اسیدی ضد عفونی کننده قوی است و می تواند منجر به نابودی میکروب ها و برخی از عوامل عفونی شود.

وی تصریح کرد: لیموترش یکی از بهترین و مفید ترین داروها برای درمان گلو درد است و می تواند به بر طرف شدن برخی از مشکلات پوستی و جلوگیری از خونریزی در قسمت هایی از بدن به ویژه در ناحیه بینی کمک کند.

معصومی یادآور شد: لیمو ترش را به دو صورت موضعی و خوراکی می توان استفاده کرد که البته چگونگی استفاده از این ماده مفید با توجه به نوع بیماری یا مشکل به وجود آمده متفاوت است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha