رئیس منتخب سازمان نظام پزشکی به همراه اعضای شورای عالی این سازمان و اعضاء هیئت رئیسه مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی دیروز پس از مراسم تودیع و معارفه وزیر بهداشت با هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار و گفت‌وگو کردند.

نمایندگان سازمان نظام پزشکی با هاشمی رفسنجانی دیدار کردند
سلامت نیوز : نمایندگان سازمان نظام پزشکی و رئیس منتخب این سازمان با اکبر هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار کردند و موضوع تصویب سند چشم‌انداز 20 ساله سلامت در این مجمع نیز اعلام شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ رئیس منتخب سازمان نظام پزشکی به همراه اعضای شورای عالی این سازمان و اعضاء هیئت رئیسه مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی دیروز پس از مراسم تودیع و معارفه وزیر بهداشت با هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار و گفت‌وگو کردند.

عباس آقازاده مسرور، رئیس مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی در مورد جزئیات این دیدار به خبرنگار فارس گفت: گزارشی از روند انتخابات نظام پزشکی و نحوه صدور اعتبار‌نامه اعضای حاضر و دلایل عدم تنفیذ رئیس منتخب سازمان نظام پزشکی در این دیدار ارائه شد.

وی ادامه داد: رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن تأیید فعالیت‌های این سازمان بر اهمیت نقش نظام پزشکی بر مطالبات حوزه سلامت و ارائه خدمت درمانی بهتر به مردم تاکید کرد.

آقازاده مسرور از تصویب سند چشم‌انداز 20 ساله سلامت در تشخیص مصلحت نظام خبر داد و گفت: ظاهراً این سند اخیراً به تصویب رسیده و برای تأیید نهایی به دفتر مقام معظم رهبری ارسال شده که در این سند یک بیمه جامع برای تمام ایرانیان طراحی شده تا به نوعی همه از حق بیمه برخوردار شوند.

اخلاق پزشکی و اولویت قراردادن منافع مردم در مباحث عدالت در سلامت از جمله نکاتی است که به گفته آقازاده مسرور، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به آن اشاره کرده و جامعه پزشکی را برای بهبود روند مطالبات حوزه سلامت تشویق کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha