سلامت نیوز: هیئت مدیره کانون هموفیلی ایران انتخاب دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی را به عنوان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تبریک گفت.

 به گزارش سلامت نیوز به نقل از روابط عمومی كانون هموفیلی ایران، هیئت مدیره این موسسه ضمن ابراز خرسندی از رای اعتماد مجلس به وزیر پیشنهادی بهداشت درمان و آموزش پزشكی كه بی تردید در سایه برنامه پیشنهادی ایشان محقق گردید موفقیت اقای دكتر هاشمی را در دركسب رای اعتماد صمیمانه تبریك گفته و برای ایشان در راه خدمت به مردم  آرزوی موفقیت نموده است.

در پیام هیئت مدیره كانون هموفیلی ایران آمده است :" آقای وزیر برنامه شما در سایه شانی كه به استناد قرآن كریم برای انسان قائل شده اید، برای مردمی كه حقوق بسیاری از آنها در یكی از حوزه های مهم حقوق شهروندی تضییع گردیده است، موجی از امیدوواری اجتماعی را به ارمغان آورده است.

كانون هموفیلی ایران به عنوان یك سازمان غیردولتی  كه در پایان كار دولت یازدهم  سابقه فعالیت آن به نیم قرن خواهد رسید ،افتخار می نماید  به وزیری تبریك بگوید كه معتقد است انسان به عنوان برترین آفریده پروردگار و جانشین او در زمین می بایست در شان جایگاه خود از خدمات حوزه سلامت بهره مند شود.

امید آن داریم  با مدیریت دقیق و مسئولانه شما تندرستی مردم ایران كه جوهره یك حکمرانی خوب است در سطح شاخص های بین المللی  محقق گردد.

كانون هموفیلی ایران به سهم خود آماده همكاری صمیمانه  با شما و همكاران در رفع مشكلات عدیده دارویی و درمانی بیماران هموفیلی و دیگر مبتلایان به انواع اختلالات انعقادی است. "  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha