سلامت نیوز : رییس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز ناجا از اولویت پلیس برای برخورد با قاچاق کالاهای ممنوعه همچون دارو، لوازم‌آرایشی و بهداشتی، طلا و ارز و ... خبر داد.

سردار زمانیان در گفت‌وگو با (ایسنا)، در مورد مطالبه این پلیس از دولت یازدهم با بیان اینکه پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز اقدامات خود را در راستای مبارزه مستمر انجام می‌دهد، گفت: با این حال از دولت یازدهم درخواست می‌شود با ایجاد هماهنگی بیشتر دستگاه‌ها و سازمان‌های دخیل در امر مبارزه، اقدامات موثری در امر مبارزه انجام دهد.

وی با بیان اینکه مبارزه با قاچاق پاسخگویی به سئوال چهار گزینه‌ای نیست و نیاز به برنامه‌ریزی موثر دارد، گفت: هر کالای موجود در بازار که به صورت غیرمجاز وارد شود، قاچاق محسوب شده، اما در این میان اولویت برخورد با کالاهای قاچاق ممنوعه همچون لوازم‌آرایشی، بهداشتی و دارویی، طلا و ارز و ... است که از حساسیت بیشتری برخوردار است.

رییس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز ناجا با بیان اینکه این پلیس به تمامی مصادیق قاچاق رسیدگی می‌کند، گفت: پلیس در حوزه‌های مختلف همچون پوشاک، لوازم‌آرایشی و بهداشتی، دارو، طلا و ارز و ... کشفیات مختلفی داشته و با کالای قاچاق برخورد می‌کند، اما کالاهای ممنوعه از اولویت بیشتری برخوردار هستند.

زمانیان با اشاره به مضرات و آسیب‌های استفاده از لوازم‌آرایشی و بهداشتی قاچاق، گفت: به دلیل اثرات مضر این لوازم، برخورد با این اقلام قاچاق در اولویت قرار دارد و اقدامات خاصی در راستای پیشگیری از ورود، کنترل و مقابله با این کالاها صورت گرفته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha