در همین هفته حکم با پیگیر های دکتر هاشمی صادر می شود و توضیحات بیشتر را باید آقای دکتر هاشمی بدهند.

جهانگیری خبر داد:احتمال صدور حکم رییس کل منتخب نظام پزشکی در هفته جاری

سلامت نیوز : معاون اول رییس‌جمهور، ازاحتمال صدور حکم رییس کل منتخب نظام پزشکی در هفته جاری خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ؛ اسحاق جهانگیری در حاشیه مراسم تودیع و معارفه وزرای سابق و جدید بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اولین حمایت ما از وزارت بهداشت این بود که برای این وزارتخانه وزیری انتخاب شود که هم جامعه پزشکی به او علاقه‌مند باشد و هم این‌که نهادهای حکومت همه او را قبول داشته باشند و در مجلس هم موقعیت خوبی داشته باشد و خوشبختانه این امر اتفاق افتاد و می‌بینیم که آقای دکتر هاشمی شخصیت مورد قبول جامعه پزشکی و در مجلس هم رای بسیار بالایی آورد و شخص رییس‌جمهور و دیگر اعضا در دولت علاقه‌مند به همکاری با آقای هاشمی هستند.

وی افزود: کار دوم ما هم بستگی به نحوه کار آقای هاشمی دارد که عمدتا روی مسائل بودجه‌ای است و امیدواریم با محدودیتی که دولت با آن مواجه است به بخش درمان توجه بیشتری کند.

معاون اول رییس جمهور در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره تعیین تکلیف حکم رییس کل منتخب سازمان نظام پزشکی گفت: ان شاالله با پیگیری آقای دکتر هاشمی صادر می‌شود. به نظر می‌رسد در همین هفته صادر شود، توضیحات بیشتر را باید آقای دکتر هاشمی بدهند.

خبرنگاری از جهانگیری درباره راهکارهای دولت برای حل مشکلات در بخش دارو پرسید که وی در این باره پاسخ داد: یک بخشی از داروهای وارد شده در گمرک مانده بود که ما دستور دادیم به سرعت ترخیص شود، بخشی هم نیاز ارزی بود که باید ریال آن تامین می‌شد و با قیمت مناسب‌تر در اختیار مردم قرار می‌گرفت که برای این هم راهکاری پیدا شد.

خبرنگار دیگری درباره سرنوشت یارانه‌ها از معاون اول رییس‌جمهور پرسید که وی در این باره، گفت: ما امسال یارانه‌ها را به طور کامل پرداخت می‌کنیم و نرخ آن تغییری نمی‌کند و همان 40 تا 50 هزار تومان را پرداخت می‌کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha