سه‌شنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۷
سلامت نیوز : معاون سرمایه‌های اجتماعی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری دولت دهم گفت: در پی لغو مصوبات سه ماه اخیر دولت دهم با دستور معاون‌اول رئیس‌جمهور اجرای مصوبه افزایش مرخصی زایمان مادران متوقف شد.

پروین هدایتی در گفت‌وگو با فارس گفت: به دنبال دستور معاون اول رئیس جمهور مبنی بر لغو مصوبات دولت دهم از اول خردادماه سال جاری، اجرای مصوبه افزایش مرخصی زایمان مادران از 6 ماه به 9 ماه و مرخصی تشویقی پدران متوقف شد.

وی ادامه داد: به دنبال این دستور معاونت امور زنان نامه‌ای را تنظیم کرده است تا این مصوبه را که با فراز و فرودهای بسیاری توانستیم آن را به مرحله اجرایی برسانیم از بقیه مصوبات مستثنی کند و ترتیبی اتخاذ کند تا روند اجرای آن تسریع شود.

افزایش مرخصی زایمان مادران پس از ماه‌ها تلاش توسط معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در دولت دهم به مجلس داده شد و پس از تأمین منابع مالی مورد نیاز برای اجرایی شدن این مصوبه ابلاغ شد. که با دستور معاون اول رئیس جمهور مبنی بر لغو مصوبات دولت دهم از اول خردادماه سال جاری این مصوبه نیز که در 20 خردادماه در مجلس نهایی شده بود متوقف شد و امیدواریم دولت تدبیر و امید، تدبیری بیاندیشد تا مادران و پدرانی که از شنیدن این خبر خوشحال شده بودند خوشحالی‌شان ادامه پیدا کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha