سه‌شنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۴
کد خبر: 80722
سلامت نیوز : رئیس واحد مبارزه با کالای قاچاق شهرستان بانه از کشف و ضبط یک انبار حاوی داروهای قاچاق در این شهرستان خبر داد.
خبرگزاری فارس: کشف یک انبار داروهای کمیاب و گرانقیمت در بانه

کرم جمشیدی امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: ماموران کلانتری 12 شهرستان بانه به دنبال کسب اطلاع از وجود انبار داروی قاچاق در یکی از مناطق شهرستان بانه، بلافاصله موضوع تحت بررسی قرار گرفت.

رئیس واحد مبارزه با کالای قاچاق شهرستان بانه تصریح کرد: به دلیل اهمیت و حساسیتی که این موضوع داشت پس از هماهنگی‌های لازم با مقامات قضایی شهرستان و انجام مقدمات لازم برای کشف و ضبط این داروهای کمیاب، ماموران این کلانتری به محل مورد نظر مراجعه نموده و در یک عملیات پلیسی تمام داروهای انبار شده که بطور بسیار زیرکانه‌ای در داخل 200 عدد جاروبرقی جاسازی شده بودند کشف و ضبط کردند.

وی همچنین با اشاره به حجم بالای داروهای کشف شده توسط ماموران پلیس این شهرستان، تصریح کرد: که این داروها شامل اقلامی از قبیل 36 هزار آمپول نیروزای ورزشی، 580 هزار قرص کمیاب و قیمتی فین‌پیشا، 260 بسته قرص ترامادول، 600 بسته قرص‌های محرک جنسی و هشت کیلو و 400 گرم پودر مشکوک به پیش‌ساز مواد مخدر صنعتی است.

رئیس واحد مبارزه با کالای قاچاق بانه در پایان خاطرنشان کرد: علاوه بر داروهای کشف شده، پنج دستگاه بی‌سیم و 60 دستگاه شارژر بی‌سیم نیز در این انبار کشف و ضبط شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha