سلامت نیوز : رییس سازمان نظام پرستاری با اشاره به انتشار شایعاتی مبنی بر لغو مصوبات مهم جامعه پرستاری در دولت دهم به دنبال صدور بخشنامه‌ای از سوی جهانگیری، معاون اول رییس‌جمهور در راستای لغو برخی مصوبات دولت پیشین تاکید کرد: پرستاران نگران نباشند، مصوبات دولت دهم برای پرستاران ملغی نشده است.

محمد میرزابیگی در گفت‌وگو با (ایسنا)، ادامه داد: دکتر روحانی و دکتر هاشمی به جامعه پرستاری علاقه‌مندند و مایل نیستند جامعه پرستاری دچار اضطراب و تنش شده و با انگیزه‌های جامعه پرستاری بازی شود.

وی تاکید کرد: بنابراین پرستاران شک نداشته باشند که دستور معاون اول رییس‌جهور در خصوص لغو برخی مصوبات دولت دهم در ماه‌های پایانی استقرارش شامل حال پنج مصوبه مهم پرستاری از جمله اجرای قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری و صدور پروانه کار حرفه‌ای که در خرداد ماه توسط هیئت دولت مصوب شده بود، نمی‌شود.

میززابیگی با بیان اینکه اخیرا نیز مکاتبه‌ای با معاون اول رییس‌جمهور در این خصوص انجام شده است، گفت: با این اقدام، کسانی که شایعه‌پراکنی می‌کنند، حساب کار به دستشان می‌آید تا دیگر با روحیات تازه بازسازی شده پرستاران بازی نکنند.

رییس سازمان نظام پرستاری در توضیح آخرین وضعیت اجرای تعرفه‌های پرستاری، گفت: متاسفانه جمع‌بندی موضوع تعرفه‌های پرستاری در کمیسیون‌های مربوطه کمی به طول انجامید، البته با تفاهمی که با وزیر بهداشت انجام شده است، اجرای این قانون نیز روند خود را با قوت از سر خواهد گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha