چهارشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۹

سلامت نیوز : رییس پلیس آگاهی خوزستان از دستگیری سارقان زورگیری خبر داد که در هنگام زورگیری موجب مرگ زن پرستاری شده بودند.

سرهنگ حفیظ الله خواجوی در گفت‌وگو با (ایسنا)،‌ در تشریح خبر کشف قتل پرستاری در استان خوزستان گفت: در پی وصول پرونده قتل زنی 35 ساله به نام «فرزانه» که جسدش روی پل سوم کیان‌پارس پیدا شده بود، رسیدگی به این مسئله در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران اداره مبارزه با جرایم جنایی در اولین تحقیق دریافتند که این زن از یک دستگاه خودروی پراید به بیرون پرتاب شده و پس از اصابت با خودروهای عبوری لاین مخالف به شدت مجروح و در دم فوت می‌کند، گفت: تایید صحت و سقم این اظهارات در دستور کار قرار گرفته و ماموران با کنترل تصاویر ضبط شده دوربین‌های هوشمند ترافیکی که در طول مسیر نصب شده بودند، بیرون افتادن مقتوله از خودرو را مشاهده کردند.

وی با بیان اینکه تلاش کارآگاهان برای واکاوی زوایای پنهان این جنایت آغاز شد گفت:‌ اعضای این باند سارقان مسلح توسط پرسنل اداره مبارزه با جرایم جنایی شناسایی و دستگیر شدند که این افراد در اعتراف اولیه خود به صراحت به کیف‌قاپی، سرقت خودرو،‌ سرقت به عنف در پوشش مسافرکش معترف شدند.

رییس پلیس آگاهی خوزستان با بیان اینکه در اعترافات سارقان مشخص شد که سرکرده این باند به نام «د» که معتاد به موادمخدر از نوع شیشه است، گفت: با توجه به اعترافات آنان در مورد سرقت به عنف تحت پوشش مسافرکش و احتمال ارتباط با قتل «فرزانه» قوت گرفت و تحقیقات برای تایید صحت این فرضیه آغاز شد.

وی با بیان اینکه سرکرده باند در اظهارات خود عنوان داشت که یک روز یکی دیگر از اعضای باند با یک خودروی پراید نقره‌ای سرقتی نزد من آمد و از من خواست که به همراه او به سرقت برویم، ‌گفت: این فرد در اعترافات خود عنوان کرد که در روبروی بیمارستان آریا یک زن حدود 35 ساله را (فرزانه) سوار کرده و پس از دقایقی یکی دیگر از زورگیران سعی کرد که کیف آن زن را از وی بگیرد که آن خانم مسافر مقاومت کرد و در یک لحظه خود را از خودرو به بیرون پرتاب کرد و از آنجایی که ما حتی نتوانستیم کیف وی را بگیریم سریعا از محل دور شده و نمی‌دانیم چه بلایی بر سر آن خانم آمد.

خواجوی با بیان اینکه با توجه به اعترافات سرکرده باند سارقان مسلح در مورد مرگ فرزانه، تحقیقات وارد مرحله جدیدی شد، گفت: از آنجایی که «د» عامل اصلی را «گ» معرفی کرده بود این فرد مورد بازجویی قرار گرفت و ضمن تایید اظهارات سرکرده باند عنوان داشت که حدود یک ماه پس از آزادی از زنان به همراه سرکرده باند به قصد سرقت از منزل خارج شده و فرزانه را به عنوان مسافر سوار خودرو کرده اما هنگامی که با مقاومت این زن روبرو می‌شود،‌ پس از کشمکش طرفین یک لحظه در خودرو باز شده و این پرستار خود را به بیرون پرتاب می‌کند.

رییس پلیس آگاهی خوزستان با بیان اینکه یکی دیگر از همدستان این افراد نیز دستگیر شد، گفت: متهمان به همراه پرونده متشکله در اختیار مقام‌قضایی قرار گرفتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha