مراسم "روز پزشک" با حضور آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و با تقدیر از بزرگان و پیشکسوتان جامعه پزشکی برگزار می‌شود.

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی آغاز هفته پزشک را کلید می‌زند/ تقدیر از بزرگان جامعه پزشکی
سلامت نیوز : مراسم "روز پزشک" با حضور آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و با تقدیر از بزرگان و پیشکسوتان جامعه پزشکی برگزار می‌شود.

داوود امی در گفت‌‌وگو با تسنیم، با اشاره به برگزاری مراسم بزرگ "روز پزشک" به مناسب زادروز ابن‌سینا پزشک و دانشمند نامی ایرانی اظهار داشت: این مراسم روز پنجشنبه 31 مرداد با حضور آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصحلت نظام، وزیر بهداشت، رئیس سازمان نظام پزشکی، اعضای کمیسیون بهداشت و درمان به همراه روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی و دیگر فعالان حوزه سلامت در تالار وزرات کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: در این مراسم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در مباحث مختلف حوزه سلامت از دیدگاه سند چشم‌انداز، اسناد بالا دستی و اقدامات نرم‌افزاری که در این حوزه صورت پذیرفته است به ایراد سخنرانی می‌پردازند و در ادامه سیدحسن هاشمی وزیر بهداشت و علیرضا زالی رئیس سازمان نظام پزشکی نیز در مباحث متعدد حوزه سلامت سخنرانی خواهند داشت.

امی خاطرنشان کرد: در مراسم بزرگ "روز پزشک" در تالار وزارت کشور که در حدود 4 هزار پزشک نیز دعوت شده‌اند، بیش از 10 پزشک پیشکسوت جامعه پزشکی از جمله اساتیدی چون استاد دانشور جراح قلب، عباس شیبانی پیشکسوت پزشکی، واعظ مهدوی و دیگر بزرگان حوزه سلامت کشور که در طول سالیان گذشته برای بهداشت و درمان مردم تلاش کرده‌اند با اهدای جوایز و لوح تقدیر از آنان به عمل می‌آید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha