در مراسم روز پزشک حکم علیرضا زالی به عنوان رئیس سازمان نظام پزشکی کشور که توسط حجت‌الاسلام روحانی رئیس جمهور به امضا رسیده است توسط نهاوندیان رئیس دفتر و نماینده رئیس جمهور به وی اعطا شد.

حکم علیرضا زالی به عنوان رئیس سازمان نظام پزشکی اعطا شد
سلامت نیوز : حکم علیرضا زالی به عنوان رئیس سازمان نظام پزشکی کشور با امضای تنفیذ حجت‌الاسلام روحانی در مراسم روز پزشک اعطا شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از تسنیم ؛ در مراسم روز پزشک حکم علیرضا زالی به عنوان رئیس سازمان نظام پزشکی کشور که توسط حجت‌الاسلام روحانی رئیس جمهور به امضا رسیده است توسط نهاوندیان رئیس دفتر و نماینده رئیس جمهور به وی اعطا شد.

نهاوندیان در این مراسم با اشاره به جایگاه مهم سازمان نظام پزشکی افزود: با توجه به اهداف دولت تدبیر و امید تشکل‌ها و نهادهای اجتماعی جایگاه تعیین کننده‌ای خواهند داشت که در این زمینه سازمان نظام پزشکی نیز از بزرگترین صنوف در این مقوله به حساب می‌آید.

وی با اشاره به حماسه مردم در انتخابات ریاست جمهوری بیان داشت: مسلما دولت برای دستیابی به اهداف بلند خود برای رسیدن مردم به یک زندگی شایسته به کمک آنها نیاز دارد و یاری مردم در این مقوله باید ادامه یابد.

نهاوندیان به انتخابات سازمان نظام پزشکی که پزشکان طی انتخاباتی برای انتخاب برگزیده خود اقدام کرده بودند اشاره کرد و افزود: اراده پزشکان در این انتخابات باید مورد تکریم قرار گیرد که در این راستا به مناسبت روز پزشک و به درخواست وزیر بهداشت حجت‌الاسلام روحانی رئیس جمهور حکم علیرضا زالی را به عنوان رئیس سازمان نظام پزشکی امضاء کرد.

در ادامه این مراسم نهاوندیان با قرائت حکم تنفیذ سازمان نظام پزشکی عنوان کرد: براساس این حکم و در راستای اجرای ماده 9 سازمان نظام پزشکی مصوب 25 فروردین سال 1383 مجلس شورای اسلامی و با آرای اکثریت مجمع سازمان نظام پزشکی و با عنایت به تخصص علیرضا زالی به مدت 4 سال به عنوان رئیس سازمان نظام پزشکی منصوب می‌شود که در این راستا توفیق شما را در تحقق اهداف این سازمان با رعایت اصول قانونمندی و اعتدال و اهداف دولت تدبیرو امید مسئلت می‌نمایم.

«حسن روحانی رئیس جمهور اسلامی ایران»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha