پنجشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۲۱:۵۰
کد خبر: 80896
سلامت نیوز : رییس دفتر رییس‌جمهور عصر روز پنجشنبه در مراسم بزرگداشت روز پزشک در وزارت کشور از طرف رییس‌جمهور حکم ریاست سازمان نظام پزشکی کشور را به علیرضا زالی تنفیذ کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ؛ محمد نهاندویان در این مراسم با بیان این‌که «یکی از پیامدهای امیدبخش حماسه‌ای که ملت ایران در 24 خرداد آفرید این بود که ملت با چالش‌های موجود مقابله می‌کند» اظهار کرد: ملت به دنبال سطحی از زندگی هستند که شایسته آن‌ها باشد. بدون کمک مردم و بدون ادامه حماسه توسط مردم، دولت نمی‌تواند به اهداف اعلام شده خود برسد، اما با مردم همه کار شدنی است.

وی هم‌چنین افزود: در تحقق همکاری دولت و ملت، تشکل‌های مردمی و اجتماعی نقش تعیین‌کننده‌ای دارند و سازمان نظام پزشکی کشور یکی از بزرگ‌ترین تشکل‌های قانونی و صنفی است که خدمات عظیمی را صورت داده و سخنگوی جامعه پزشکی کشور است. انتخاباتی که جامعه پزشکی کشور انجام می‌دهد باید مورد حمایت قرار بگیرد.

وی گفت: رییس‌جمهور به مناسبت سالگرد روز پزشک و در اجابت درخواست، آقای قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت که تاکید داشتند، تنفیذ حکم ریاست سازمان نظام پزشکی هرچه زودتر صورت بگیرد، این حکم را امضا کردند که من امروز این حکم را قرائت و به آقای زالی تنفیذ کردم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha