سلامت نیوز:‌ سازمان نظام پزشکی در دوره های گذشته مورد بی مهری واقع شده و در نطر داریم جاهایی که نیاز به تصدی گری وزارت بهداشت نباشد به نظام پزشکی واگذار کنیم.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران دکتر هاشمی وزیر بهداشت در مراسم روز پزشک که در تالار وزارت کشور برگزار شده بود گفت: باعث افتخار است که در مراسم روز پزشک شاهد حضور یکی از استوانه های اساسی انقلاب اسلامی آقای هاشمی رفسنجانی هستم و به دکتر زالی نیز تبریک می گویم که از امروز مسولیت خود را به طور رسمی آغاز کردند و مطمئن هستم که با علاقه وافری که به جامعه پزشکی دارند و اعتمادی که جامعه پزشکی به ایشان دارند بتوانند  به نظام سلامت جامعه و مردم خدمت کنند.

 
وی گفت: امروز بخش جدیدی برای جامعه پزشکی کشور آغاز شده که با هم افزایی نهاد های علمی، فرهنگستان علوم پزشکی ، انجمن های مختلف مردمی و بسیج جامعه پزشکی باعث برطرف شدن مشکلات نظام سلامت می شود .
 
هاشمی افزود: ما از سازمان نظام پزشکی حمایت می کنیم و جاهایی که نیاز به تصدی گری وزارت بهداشت نباشد را  از جمله آموزش دادن و صدور مدارک پزشکی و پیرا پزشکی و همچنین نظارت بر مراکز درمانی را علاقمند هسیتیم به این سازمان واگذار کنیم .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha