مدیر کل دفتر مشارکتهای مردمی سازمان بهزیستی از رشد 600 درصدی کمکهای مدیران ارشد نظام در مراسم ضیافت مهر امسال نسبت به سال گذشته خبر داد.

فردین بلوچی در گفتگو با مهر در خصوص کمکهای مسئولان در مراسم ضیافت مهر، افزود: درمراسمی که در ماه مبارک رمضان امسال برگزار شد ، تعداد زیادی از نمایندگاه مجلس ، وزرا و معاونین رئیس جمهور در منزل مددجویان حاضر شدند و کمکهای زیادی ازسوی آنان ارائه شد.

وی خاطر نشان کرد: این مراسم نتایج خوبی به همراه داشت که یکی از آنها تشکیل فراکسیون دفاع از حقوق معلولان  و همچنین امضای تفاهم نامه با دانشگاه علمی کاربردی بود.

وی گفت: در زمینه هدایت حوزه نظام وقف در راستای خدمات و اهداف سازمان بهزیستی با سازمان اوقاف و امور خیریه نیز پیش تفاهم نامه ای تهیه شده است که در صورت تائید نهایی رئیس سازمان اوقاف، در بحث ساخت مسکن ، از زمین های وقفی برای کمک به مددجویان استفاده خواهد شد.

مدیر کل دفتر مشارکتهای مردمی سازمان بهزیستی تاکید کرد: تغییر نگرش مدیران ارشد نظام به جامعه هدف بهزیستی و حضور در منزل مددجویان و همچنین در نظر گرفتن آنان در تصمیم گیریهای کلان از مهمترین اهداف برگزاری مراسم ضیافت مهر بود .

بلوچی ادامه داد: در خصوص تسهیل در ارائه وام به روستاییان و زنان سرپرست خانوار صحبتهایی با مدیر عامل بانک کشاورزی انجام شده و بزودی تفاهم نامه ای امضا خواهد شد.

وی گفت: سیاست بهزیستی از اجرای برنامه ضیافت مهر، جمع آوری کمکهای مقطعی نبوده بلکه هدف شناخت بیشتر مدیران نظام از جامعه هدف بهزیستی بوده است .

وی افزود: در بعد استقبال از طرح ضیافت مهر ، 400 تا 500 درصد نسبت به سال گذشته رشد داشتیم و در بعد ارائه کمک های مسئولین نیز از رشد  600 درصدی برخوردار بودیم.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha