سلامت نیوز : مدیرعامل تامین اجتماعی نیروهای مسلح از ابلاغ تعرفه‌های خدمات تشخیصی و درمانی مراکز وابسته به نیروهای مسلح خبر داد و گفت: در راستای اهداف سازمان و در جهت افزایش کارآمدی مراکز تشخیصی و درمانی وابسته به نیروهای مسلح و بخش خصوصی، ضوابط و تعرفه‌های جدید این مراکز در سال 92 ابلاغ شد.

سردار حسین دقیقی در گفت‌وگو با (ایسنا)، با بیان اینکه این ابلاغیه از اول مرداد 92 قابل اجراست، اظهار کرد: این بخشنامه در مورد تمامی مراکز تشخیصی و درمانی وابسته به نیروهای مسلح و بخش خصوصی به استثناء مراکز مستقر در استانهای ایلام، کردستان، خوزستان، بوشهر، سیستان و بلوچستان، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، چهارمحال و بختیاری، هرمزگان، آذربایجان غربی، کرمانشاه وکهگیلویه و بویر احمد قابل اجراست.

وی به تاریخ اجرای تعرفه برای خدماتی که مبنای محاسباتی آن «تعرفه دولتی» است اشاره کرد و گفت: تاریخ اجرای این تعرفه‌ها از اول خرداد سال 92 است.

به گفته مدیرعامل تامین اجتماعی نیروهای مسلح، ملاک محاسبه برخی از خدماتی که در سنوات قبل بر مبنای تعرفه دولتی در تعهد سازمان بوده‌اند، از تاریخ اجرای این بخشنامه تغییر یافته و بدیهی است از این پس تعرفه‌های جدید ملاک عمل خواهد بود.

دقیقی خاطر نشان کرد: مراکزی که بر اساس قرارداد منعقد شده موظف به رعایت تعرفه دولتی هستند، باید طبق بخشنامه تعرفه‌های دولتی عمل کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha