خوب یا بد، اندازه آلت تناسلی می تواند تا حد زیادی بر اعتماد به نفس فرد در رابطه جنسی تأثیر بگذارد. با این اوصاف، اغلب بین احساس فرد درباره آلت تناسلیش به نسبت شریک او، ناهماهنگی وجود دارد.

معرفی سایتی برای اندازه گیری دقیق  سایز آلت تناسلی

آیا اندازه آلت تناسلی مهم است؟

به گزارش سلامت نیوز به نقل از رزماری هلث، این نکته کلیدی است که یاد بگیرید چگونه آلت خود را به درستی اندازه گیری کنید؛ نه به این دلیل که زنان به آن بیش از حد اهمیت می دهند (در واقع، مطالعات نشان می دهد که حدود ۷۷٪ درصد از زنان به اندازه شما اهمیت نمی دهند) بلکه به این خاطر که نتایج شما بر روی کاندوم هایی که باید بخرید تأثیر خواهد داشت.

اگر سایز نامناسبی از کاندوم استفاده می کنید، ممکن است با برخی سناریوهای ناخواسته مواجه شوید. اگر خیلی سفت باشد، ممکن است برای گذاشتن کاندوم مشکل داشته باشید و احتمالاً احساس ناراحتی خواهید کرد. اما اگر کاندوم خیلی شل باشد، در خطر پاره شدن یا افتادن آن هستید. هر دوی این سناریوها احتمال داشتن رابطه جنسی محافظت نشده را افزایش می دهند، که می تواند منجر به بیماری های مقاربتی یا بارداری ناخواسته شود

نحوه صحیح اندازه گیری طول آلت تناسلی

بهتر است برای اندازه گیری اندازه ی آلت خود، از یک نوار اندازه گیری انعطاف پذیر استفاده کنید، نمونه ی آن را می توانید در کیت های خیاطی پیدا می کنید. یک خط کش نیز می تواند کمک کننده باشد، اگرچه ممکن است سطح دقت یکسانی را نداشته باشد، به خصوص اگر آلت تناسلی شما خمیده باشد. نوار اندازه گیری جمع شونده قطعاً توصیه نمی شود، زیرا می توانند به بدن شما آسیب بزنند.

بسته به هدف شما از اندازه گیری سایز آلت، می توانید اندازه آلت تناسلی خود را در حالت شل یا نعوظ ارزیابی کنید. اگر اندازه کاندوم را اندازه می گیرید، مطمئن شوید که کاملا در حالت نعوظ هستید.

طول احتمالا ساده ترین اندازه گیری است. تنها کاری که باید انجام دهید اندازه گیری فاصله بین قاعده آلت تناسلی تا سر آن است.

انتهای نوار اندازه گیری خود را در سر آلت تناسلی قرار داده و طول آلت تناسلی را دقیقاً تا استخوان شرمگاهی اندازه بگیرید. اگر لایه‌ای از چربی بالای استخوان شرمگاهی دارید، می‌توانید به آرامی آن را با دست خود فشار دهید تا اندازه‌گیری دقیق‌تر انجام شود.

نحوه اندازه گیری دور

هنگامی که طول آلت تناسلی را اندازه گیری کردید، ممکن است بخواهید که دور آلت تناسلی خود را نیز اندازه بگیرید.

برای انجام این کار، به سادگی نوار اندازه گیری انعطاف پذیر خود را دور پهن ترین قسمت آلت تناسلی بپیچید. بسته به بدن شما، این می تواند وسط آن یا سر باشد. سپس، به سادگی به اندازه گیری محل اتصال نوار توجه کنید.

سایت اندازه گیری دقیق آلت تناسلی مردان

در دهه گذشته تبلیغ های ماهواره ای و اینترنتی دستگاه‌ها و داروهای مختلف برای افزایش اندازه آلت تناسلی مردان و نیزعرضه مواد پورنوگرافی(فیلم های محرک جنسی و یا داستان های مستهجن) نورمها را در جامعه بشدت بهم زده و افراد انتظارات خاصی از خودشان دارند که به هیچ وجه صحیح نیست. این مسئله تا حدی است که این روزها بخش اعظم مراجعات مکرر به پزشکان متخصص نگرانی از کوتاهی آلت تناسلی است در حالی که اکثر بیماران واقعا دارای آلت کوتاه نبوده اند.

بسیاری از شرکت های دارویی و تجهیزات پزشکی منفعت طلب، ابتدا با انبوه تبلیغات به مردان القاء می کنند که اندازه آلت تناسلی آنها کوچک است و در تبلیغات دیگری نقش آلت تناسلی را در رابطه زناشویی بسیار حیاتی می کنند( که در واقع اصلا اینطور نیست) و سپس با تبلیغ انواع قرص ها و کرم ها و دستگاه ها، این محصولات را به عنوان چاره درد بینندگان این تبلیغات معرفی می کنند.

متاسفانه نبود آگاهی لازم از اندازه های استاندارد دستگاه تناسلی در مردان موجب بروز نگرانی های زیاد و تحت تاثیر قرار گرفتن کیفیت زندگی زناشویی و احساس عدم کفایت در زندگی زناشویی افراد می شود اما باید گفت مثل هر بیماری دیگر، کوچکی واقعی دستگاه تناسلی در مردان یا «کوچکی مرضی دستگاه تناسلی» تعریف علمی خاص خود را دارد و صرف ادعای فرد دلیل وجود مشکل در وی نمی تواند باشد. افرادی که از نظر علمی دارای اندازه آلت تناسلی طبیعی هستند هیچگونه مشکلی در رابطه زناشوئی پیدا نمی کنند.

سلامت نیوز برای رفع نگرانی های کاربرانی که بارها سوالات خود را در زمینه اندازه نرمال آلت تناسلی مطرح کرده اند در مشاوره ای با پزشکان متخصصی که در این زمینه فعالیت دارند، اقدام به ایجاد نرم افزای برای اطلاع رسانی در زمینه اندازه های نرمال، کوچکی واقعی و اندازه بزرگ تر از حد طبیعی آلت تناسلی مردان کرده است. امیدواریم که از این طریق از گرفتار شدن افراد بخصوص جوانان در دام سودجویان جلوگیری به عمل آید.

لازم به ذکر است تشخیص اینکه آلت تناسلی شما دارای اندازه غیر طبیعی است یا نه، و نیز درمان آن با پزشک متخصص است و تست فوق تنها برای اطلاع رسانی است.

برای شروع تست اینجا را کلیک کنید

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • م ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۰
    0 0
    سلام آیا انحراف الت باعث ایجاد مشکل می شود درباره این موضوع هم اطلاعات بگذارید
  • من ۰۱:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۷
    89 9
    چرا خطای 404 میده
  • کر عبدالصلاح ۰۲:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۲
    27 33
    نرم افزار خوبی است
  • احسان ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
    83 12
    خطا میده چرا
  • ناشناس ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۷
    0 0
    منظور از حالت کشید هنگام تست همان نعوظ کامل است؟
  • عرفان رینز ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۶
    0 0
    چرا میگه طول الت اشتباه است؟!
  • ابوالفضل ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۷
    1 0
    سلام چرا خطا میده من ۱۲سالمه التم۹.۵ساتی متر در حالت کشیده با دسته ترو خدا بهم بگید نتیجم چی میشه.
  • mohammad ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۶
    0 1
    نرم افزار بفرستین
  • امیر IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
    2 0
    من تازه رفتم تو 18سال اندازه الان 12سانته در حالت سفت بنظرتون کمه
  • مهدی IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
    0 0
    من 13 سالمه و میرم 16 سانته چطوره بگید چطور گنده ترش کنم