سلامت نیوز : سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تهران از اعلام نتایج آزمون کتبی بورد تخصصی دندانپزشکی تا ساعت ۱۴ امروز خبر داد و گفت: ‌آزمون شفاهی نیز فردا برگزار می‌شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ محمدرضا منصوری در مراسم برگزاری آزمون بورد رشته‌های تخصصی دندانپزشکی که صبح امروز در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد گفت: 12 رشته تخصصی با امکانات وسیع دانشگاه علوم پزشکی تهران وجود دارد و چهار سال است که دانشکده دندانپزشکی این دانشگاه آزمون بورد تخصصی را برگزار می‌کند.

وی ادامه داد: امنیت این آزمون به خوبی برقرار است و طوری طراحی شده که افراد هم رشته کنار یکدیگر نمی‌نشینند و در این چهار سال نتایج آزمون مورد اعتراض کسی نبوده و ادعای تقلب در آزمون مطرح نشده است.

وی تصریح کرد: تا ساعت 14 امروز داوطلبان شرکت‌کننده در آزمون بورد تخصصی فرصت اعتراض دارند. پس از تصحیح برگه‌های آزمون تا ساعت 19 امشب، نتایج قبول شدگان اعلام خواهد شد و فردا ازمون شفاهی برگزار می‌شود.

منصوری گفت: دو سال است که آزمون کتبی در روز دوشنبه برگزار می‌شود و از روز سه‌شنبه تا پایان هفته به دلیل افزایش فرصت، آزمون شفاهی برگزار می‌شود.

منصوری با اشاره به اینکه 10 نمره پژوهش در کنار آزمون شفاهی در نظر گرفته شده گفت: دستیارانی که در طول تحصیل مقاله منتشر کرده‌اند در این نمره پژوهش امتیاز خواهند داشت.

وی در مورد وضعیت اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: سالی یکبار فراخوان جذب اعلام می‌شود. از سال گذشته نیز طبق فراخوان امسال تعداد زیادی از اعضای هیئت علمی ثبت نام کردند و کارهای مقدماتی از قبیل وضعیت تحصیل، سن و ... انجام شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: گروهی که سال گذشته در فراخوان جذب هیئت علمی شرکت کردند، پرونده‌هایشان تشکیل شده و در هیئت جذب مطرح شده است. تاکنون 150 پرونده تشکیل شده است.

همچنین عباس منزوی، رئیس پژوهشکده علوم دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران نیز گفت: رشته‌ها مشخص است دوره‌های کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دندانپزشکی و مقطع دکترا در این سالها راه‌اندازی شده، 10 رشته تخصص بالینی و دو رشته فوق تخصصی دندانپزشکی به همراه چند رشته فلوشیب دندانپزشکی که در حال تصویب است نیز از نمونه‌های اقدامات انجام شده است.

وی گفت: در آزمون بورد تخصصی دندانپزشکی که امروز برگزار شد 429 نفر شرکت کرده‌اند. همه داوطلبان در این آزمون قبول می‌شوند فقط امتیازها متفاوت است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha