سلامت نیوز : شنیده‌ها حاکی است حمیدرضا جمشیدی، قرار است به زودی به عنوان معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دولت یازدهم منصوب شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ حمیدرضا جمشیدی، داروساز و دکترای فارماکوژی، رئیس اسبق دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اصفهان بوده و اکنون رئیس بخش دارویی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) است.

وی به زودی با حکم حسن قاضی زاده هاشمی، وزیر بهداشت جایگزین فاطمه رخشانی،معاون بهداشتی وزیر بهداشت در دوره وزارت حسن طریقت منفرد می شود.

معاونت بهداشتی وزارت بهداشت از دوره وزارت مرضیه وحید دستجردی با تفکیک معاونت سلامت این وزارتخانه به دو معاونت بهداشت و معاونت درمان با تصویب شورای عالی اداری دولت تشکیل شد و در آن زمان علیرضا مصداقی نیا، رئیس دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران با حفظ سمت به عنوان معاون بهداشت وزیر بهداشت منصوب شد.

مسئولیت بخشهای مختلفی از جمله سلامت روان، مدیریت و مبارزه با بیماریهای واگیر و غیر واگیر، مدیریت سلامت محیط و کار، سلامت جمعیت، خانواده و مدارس و توسعه شبکه بهداشتی و درمانی کشور از جمله اجرای برنامه پزشک خانواده از جمله مسئولیتهای معاونت بهداشتی وزارت بهداشت است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha