سه‌شنبه ۵ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۰
کد خبر: 81266

سلامت نیوز : معاون وزیر راه و شهرسازی طی بخشنامه‌ای به تمامی خطوط کشتیرانی ایرانی و خارجی اعلام کرد که کشتی‌های حامل محموله‌های دارویی و فرآوردهای آن با تخفیف 5 درصدی در عوارض و بدون نوبت در بنادر پهلودهی می شوند.

عطاءالله صدر در گفت‌و‌گو با (ایسنا) افزود: بر اساس این بخشنامه و با هدف حل مشکل دارو و تامین نیاز بیماران به تمامی خطوط کشتیرانی ایرانی و خارجی اعلام شده که کشتی‌های حامل محموله های دارویی و فرآوردهای آن با تخفیف 5 درصدی در عوارض و بدون نوبت در بنادر پهلودهی شوند.

وی گفت: به منظور تسریع در کار، این سازمان تا اطلاع ثانوی ضمن ارایه تخفیف 5 درصدی به حقوق و عوارض در کشتی‌های ایرانی و خارجی حامل مواد فوق الذکر نسبت به پهلودهی بدون نوبت این کشتی ها نیز اقدام خواهد کرد.

براین اساس، مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی در بخشنامه‌ای به انجمن کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، کمیسیون حمل و نقل و ارتباطات اتاق بازرگانی تهران، انجمن سراسری شرکتهای حمل و نقل بین‌المللی و انجمن صنفی شرکتهای حمل و نقل ریلی و خدمات وابسته اعلام کرد که به منظور رفع مشکلات کمبود دارو مقرر شود که کلیه خطوط کشتیرانی نسبت به حمل دارو و مواد اولیه دارویی و فرآورده‌های جانبی و مواد بسته بندی دارو با اولویت خاص اقدام کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha