سلامت نیوز : وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی باید در ساختار این سازمان تجدیدنظر کند و همچنین نظم و انضباط را در آن حاکم کند تا تامین اجتماعی بیشترین اثربخشی را داشته باشد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر ؛ وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: از همان ابتدا اصلی‌ترین دغدغه من سازمان تامین اجتماعی بود و با توجه به شرایط فعلی جامعه، تورم بالا و رشد اقتصادی منفی جا دارد که مدیران و وزرا نهایت سعی خود را برای بهبود وضعیت معیشتی مردم انجام دهند.

علی ربیعی تاکید کرد: کار کردن در این دوره فداکاری است. از کسی که در این دوران با شرایط فعلی پا به عرصه خدمت می گذارد سپاسگزارم.

وی گفت: وضعیت فعلی شرکت سرمایه گذاری شصتا مناسب نیست، اما مطمئن هستم با مدیریت صحیح وضعیت مناسبی پیدا کرده و به بنگاه اشتغال‌زایی تبدیل خواهد شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره معنادار کردن دفترچه‌های بیمه بیان کرد: از نمایندگان مجلس شورای اسلامی درخواست می کنیم که در راستای تحقق وعده روحانی و ما همکاری های لازم را انجام دهند که این خدمت بزرگی به بیمه‌شدگان است.

ربیعی تاکید کرد: سرمایه های سازمان تامین اجتماعی مال کسی نیست که اختیارش را داشته باشیم و به کسی ببخشیم.

وی در خصوص انتخاب نوربخش توضیح داد: به منظور انتخاب مدیرعامل تامین اجتماعی با افراد زیادی صحبت کرده ام، اما در نهایت دکتر نوربخش به دلیل اینکه بدنه سازمان بود و همچنین فردی پاکدست، سالم و غیرسیاسی بود، انتخاب شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین ادامه داد: معتقدم با همه تحلیل‌های امنیتی، جامعه شناسی و سیاسی که دارم، باید در ارائه خدمات به مردم موفق باشیم؛ چراکه در صورت عدم موفقیت بالاتر از دولت آسیب می بینند، به همین دلیل باید موفق شویم.

ربیعی از مدیرعامل جدید درخواست کرد که در ساختار سازمان تامین اجتماعی تجدیدنظر کنند تا این سازمان، سازمانی پویا و پاسخگو باشد و همچنین نظم و انضباط را در سازمان گسترش داده تا در کنار هم بتوانیم اثربخشی سازمان تامین اجتماعی را افزایش دهیم.

وی تاکید کرد: هر اندازه که اختیار قانونی در توان دارم با تمام وجود از دکتر نوربخش حمایت می کنم.

به گفته وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دکتر نوربخش نماد پاکی، تعادل و فردی سالم است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha