پنجشنبه ۷ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۴
کد خبر: 81406

وزیر بهداشت : ظرفیت جامعه پرستاری کشور را برای انجام ماموریت‌های نظام سلامت یک فرصت می‌دانیم و قطعا با همکاری سازمان نظام پرستاری کشور تعریف‌های جدیدی را خواهیم داشت تا از این فرصت ارزشمند استفاده کنیم.

چراغ سبز وزیر بهداشت به پرستاران
سلامت نیوز : وزیر بهداشت بر لزوم استفاده از ظرفیت جامعه پرستاری کشور در کنار دیگر گروه‌های پزشکی جهت تحقق اهداف نظام سلامت تاکید کرد.

دکتر سید حسن قاضی‌زاده هاشمی در گفت‌وگو با (ایسنا)، گفت: بسیار علاقه‌مندیم از جامعه حدود 200 هزار نفری پرستاری در برنامه‌های جدید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی استفاده کنیم.

وی افزود: ظرفیت جامعه پرستاری کشور را برای انجام ماموریت‌های نظام سلامت یک فرصت می‌دانیم و قطعا با همکاری سازمان نظام پرستاری کشور تعریف‌های جدیدی را خواهیم داشت تا از این فرصت ارزشمند استفاده کنیم.

وزیر بهداشت در پاسخ به این سوال که آیا مصوبات مهم جامعه پرستاری از جمله تعرفه گذاری خدمات پرستاری نیز تا زمان بررسی مجدد از سوی دولت لغو شده است، گفت: موارد و مصوباتی که در دولت مورد بحث قرار می گیرد و یا لغو می‌شود قطعا از نوع توجه به حقوق مردم نیست چرا که این دولت تمام موارد و مصوبات مرتبط با حقوق مردم را حمایت و از آن استقبال می‌کند.

وی گفت: جزییات موارد و مصوباتی که ممکن است در هر حوزه‌ای مورد بررسی قرار گرفته یا لغو شود را مطلع خواهید شد و یا از طریق وزرای اقتصادی به اطلاع مردم می رسد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha