سلامت نیوز: در راستای قانون برنامه پنجم توسعه و توجه ویژه به اشتغال زایی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی و توجه به ابلاغیه مقام معظم رهبری مبنی بر توانمندسازی افراد جامعه و ارتقا سطح مهارت های آنان در جهت کارآفرینی دانشگاه جامع سعی دارد برنامه های خود را به منظور توسعه کمی و کیفی آموزش مهارتی توسعه بخشد.

مهندس معصومیان رئیس مرکز آموزش های عالی آزاد و خاص دانشگاه جامع علمی کاربردی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: توسعه دوره های تکمیلی بین سطوح دانشگاه جامع می تواند در جهت ارتقا مهارت های فارغ التحصیلان دانشگاهی رفع خلاء مهارتی آنان باشد.

وی گفت: با توجه به تنوع این آموزش ها دیگر صنوف و کارکنان دولت نیز می توانند با بهره مندی از دوره های عالی کوتاه مدت مهارتی ارتقاء سطح دانش و مهارت خود بیافزایند.

وی با بیان اینکه آموزش های عالی کوتاه مدت مهارتی به صورت های تک پودمان، عالی آزاد و دوره های آمادگی آزمون های تخصصی ارائه می شود خاطرنشان کرد: دوره های تک پودمان با توجه به اینکه مصوب شورای برنامه ریزی آموزشی و درسی دانشگاه جامع علمی کاربردی می باشد می تواند براساس آیین نامه تجمیع دوره های تکمیلی بین سطوح تحصیلی تجمیع شده و فرد پس از گذراندن چند پودمان مهارتی موفق به اخذ مدرک دانشگاهی شود.

وی یادآور شد: این دوره ها صرفا توسط موسسات آموزش عالی آزاد برگزار شده و کلیه گواهینامه های صادره برای افراد توسط موسسات مجری براساس مجوز صادر شده توسط این مرکز تأیید می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha