سلامت نیوز : مدیر کل مرکز نظارت و اعتبار بخشی وزارت بهداشت با بیان اینکه اقدامات مربوط به اعتباربخشی بیمارستان‌ها در حال انجام است، گفت: نتایج اولیه اعتباربخشی بیمارستان‌ها تا نیمه مهر ماه اعلام خواهد شد.

دکتر سید سجاد رضوی در گفت‌وگو با (ایسنا)، گفت: مراحل مربوط به اعتباربخشی بیمارستان‌ها به خوبی در حال پیشرفت است. در این فرایند تنها چند بیمارستان باقی مانده‌اند که اقدامات مربوط به این بیمارستان‌ها نیز در حال انجام است.

وی در پاسخ به سوال ایسنا درباره نتایج حاصل از اعتباربخشی بیمارستان ها تا این مقطع زمانی، گفت: اکنون در مرحله دریافت و جمع آوری اطلاعات قرار داریم و هنوز نتیجه ای استخراج نشده است. به دنبال تهیه ملزومات سخت افزاری مربوطه از سوی وزارت بهداشت، آنالیز اطلاعات دریافتی از 15 شهریور ماه آغاز و تا نیمه مهر ماه نیز نتایج اولیه اعتباربخشی بیمارستان ها اعلام می شود.

رضوی در پاسخ به این سوال که پیش از این اعلام شده بود اعتباربخشی بیمارستان‌ها تا مرداد ماه به پایان می رسد، گفت: در این مسیر مقداری مشکلات مالی از سرعت انجام کار کاسته بود اما اکنون مشکلات برطرف شده و اقدامات مربوطه در حال انجام است.

وی در پایان تاکید کرد: نهایتا تا نیمه مهر ماه اعتباربخشی جدید بیمارستان ها اعلام می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha