سلامت نیوز : رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت گفت: با توجه به درخواست های مکرر داوطلبان، به برگزاری یک نوبت آزمون زبان MHLE در ۱۸ مهر امسال اقدام می کنیم.

غلامرضا حسن زاده در گفت وگو با فارس گفت: فرصت ثبت نام آزمون دکترای تخصصی گروه پزشکی در 12 مهر پایان می یابد و داوطلبان شرکت در این آزمون می توانند ثبت نام خود را در مهلت مقرر انجام دهند.

وی افزود: داوطلبان مدرک زبان خود را در فرصتی که برای تکمیل مدارک دکترا در نظر گرفته شده و در سایت سنجش آموزش پزشکی اعلام خواهد شد، ارسال کنند.

حسن زاده گفت: ثبت نام نوزدهمین دوره آزمون زبان انگلیسی عمومی وزارت بهداشت از ساعت 18 روز دوشنبه اول مهر آغاز می شود و زمانی که ظرفیت پذیرش تکمیل شد متوقف می شود.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت تصریح کرد: این آزمون مشتمل بر 100 پرسش در سطح آزمون استاندارد تافل (شامل درک مطلب شنیداری، واژگان، ساختار و دستور زبان و درک مطلب نوشتاری) و دارای 100 نمره (بدون نمره منفی) است.

وی ادامه داد:کارت ورود به جلسه آزمون از روز سه شنبه 16 مهر از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی قابل دریافت خواهد بود و آزمون در روز پنجشنبه 18 مهر  برگزار می شود.

حسن زاده گفت: کارنامه اینترنتی از ساعت 18 روز سه شنبه 23 مهر از طریق همین سایت قابل دریافت است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha