وزیر بهداشت ، یکی از دلایل انتخاب معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو از مجموعه مدیران دولت نهم را، عملکرد خوب وزارت بهداشت دکتر لنکرانی عنوان کرد.

دلایل وزیر بهداشت برای انتخاب معاونش از دولت احمدی نژاد
سلامت نیوز : وزیر بهداشت ، یکی از دلایل انتخاب معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو از مجموعه مدیران دولت نهم را، عملکرد خوب وزارت بهداشت دکتر لنکرانی عنوان کرد.

دکتر رسول دیناروند در حالی به عنوان معاون وزیر و رئیس جدید سازمان غذا و دارو منصوب شده است که او در دوران وزارت دکتر لنکرانی، معاون غذا و دارو بود.

دکتر سیدحسن قاضی زاده هاشمی در پاسخ به سئوال مهر که انتخاب دکتر دیناروند می تواند به منزله تایید سیاستهای دولت نهم در حوزه غذا و دارو باشد، گفت: بالاخره دکتر لنکرانی از وزرای بسیار خوب بهداشت و درمان بودند که در دوره خودشان کارهای ارزنده ای بودند که ما موظف به استفاده از تجریبات آنها هستیم.

وی ادامه داد: در دوره ای که دکتر دیناروند معاون غذا و دارو بود در دولت نهم، تا آنجایی که من اطلاع دارم ما کمترین مشکل را داشتیم.

وزیر بهداشت در پاسخ به این سئوال که انتخاب دیناروند به نوعی تایید سیاستهای دولت نهم در حوزه غذا و دارو است، گفت: مگه اشکالی دارد که ما کار خوب گذشتگان را تقدیر بکنیم؟ اتفاقا این هم دستور دین ماست و هم دستور بزرگان.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha