رسانه‌ها نباید از مسئولان و وزرا انتظار داشته باشند که هر روز یک هنر جدیدی را از خودشان ارائه کنیم، بهترین کمک رسانه‌ها به وزرا و مسئولان این است که به وزرا فرصت بدهند مطالعه کنند، فکر کنند و با کارشناسان مشورت کنند.

وزرای دولت یازدهم سوپرمن نیستند/ تحت فشار رسانه‌ها تصمیم نمی‌گیریم
سلامت نیوز : وزیر بهداشت گفت: وزرا هم مثل مردم هستند و افراد سوپرمن و خارق العاده‌ای نیستند، بنابراین بهترین کمک رسانه‌ها به مسئولان این است که فرصت فکر کردن و مطالعه بدهند تا مانند گذشته تحت فشار رسانه‌ها تصمیمات غیر کارشناسی نگیریم و ۶ ماه بعد مجبور شویم تجدید نظر کنیم.

سید حسن قاضی زاده هاشمی در گفت و گو با  فارس گفت: رسانه‌ها نباید از مسئولان و وزرا انتظار داشته باشند که هر روز یک هنر جدیدی را از خودشان ارائه کنیم، بهترین کمک رسانه‌ها به وزرا و مسئولان این است که به وزرا فرصت بدهند مطالعه کنند، فکر کنند و با کارشناسان مشورت کنند.

وی ادامه داد:‌ به نظر من یکی از مشکلات گذشته این است که برخی وزرا تحت فشار رسانه‌ها و افکار عمومی گاهی دست به کارهای می‌زدند و تصمیماتی می‌گرفتند که ‌واقعاً کارشناسی شده نبود و برای همین مجبور می‌شدند 6 ماه بعد در مورد آن تجدید نظر کنند.

وزیر بهداشت گفت: همین تصمیمات غیر کارشناسی گاهی باعث می‌شد منابع را از دست بدهیم بنابراین رسانه‌ها هم باید بدانند که ما وزرا هر روز نمی‌توانیم از خودمان یک هنر جدید ارائه بدهیم. باید به مردم راست بگوییم و شعار ندهیم ما وزرا افراد خارق العاده و سوپر من نیستیم و باید مطالعه کنیم.

هاشمی افزود: بنده خودم از جمله کسانی هستم که نیاز زیادی به این دارم که مطالعه کنم به خصوص اینکه فکر نمی‌کردم وزیر شوم و حالا که این مسئولیت به دوشمان افتاده باید با آشنایی کامل و برنامه ریزی عالمانه عمل کنیم و این کار نیاز به وقت دارد. هر وزیری نیاز به این دارد که روزی چند ساعت مطالعه کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha