سلامت نیوز : معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ایران از زمان ثبت نام و انتخاب واحد دانشجویان در سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: نحوه ثبت نام قبول‌شدگان در آزمون کارشناسی ارشد پزشکی نیز اینترنتی خواهد بود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران ؛ رسول فراست کیش معاون آموزشی این دانشگاه با بیان این مطلب که کلیات تقویم آموزشی همه ساله برای هر ترم جداگانه از طرف وزارت بهداشت به دانشگاهها ابلاغ می شود، گفت: ثبت نام دانشجویان ترم اول به طور معمول از 16 شهریور شروع می شود که مربوط به دانشجویانی است که از پذیرفته شدگان سالهای گذشته بوده و پس از انتخاب واحد در کلاسها حضور می یابند.

وی افزود: ولی پذیرفته شدگان سال تحصیلی جدید 93- 92 که اولین گروه کنکور سراسری هستند و اسامی آنها هفته سوم شهریور اعلام می شود، با تأخیر برای ثبت نام مراجعه می کنند.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ایران در ادامه افزود: گروه بعدی، دانشجویان شاغل به تحصیل تحصیلات تکمیلی ( کارشناسی ارشد و PHD ) هستند که به طور معمول 2 هفته تا 3 هفته دیرتر از سایر دانشجویان ثبت نام می کنند و به همین نسبت هم ترم تحصیلی را دیرتر به پایان می رسانند.

وی با بیان این مطلب که در حال حاضر دانشکده ها در حال برنامه ریزی هستند که بتوانند ترم تحصیلی جدید را با تمام توان و آمادگی لازم شروع کنند اظهار داشت: در خصوص ورودی های قبل ازسال 89 برنامه ریزی و اقدامات لازم انجام شده است.

وی گفت: همچنین در خصوص دانشجویان ورودی سالهای 90 و 91 بر اساس مصوبه وزارت بهداشت مقرر شد که این دانشجویان در صورت تمایل به عنوان مهمان در دانشکده های دانشگاه علوم پزشکی ایران تحصیل کنند که در این مورد هماهنگی لازم با دانشگاه علوم پزشکی تهران انجام شده است و منتظر ارسال لیست اسامی دانشجویان متقاضی هستیم.

فراست کیش گفت: تعدادی از دانشجویان دانشگاههای دیگر نیز تقاضای انتقالی و مهمان شدن در این دانشگاه را دارند که با برنامه ریزی های انجام شده، احتمالاً در هفته سوم شهریورتمام این درخواستها در کمیسیون نقل و انتقالات جهت بررسی و تصمیم گیری مطرح خواهند شد.

ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد به صورت اینترنتی

فراست کیش گفت: ثبت نام  پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ارشد سال تحصیلی 1393 -1392 به صورت اینترنتی خواهد بود.

وی افزود: ثبت نام  پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ارشد سال تحصیلی 1393 -1392 به صورت اینترنتی از طریق پایگاه اطلاع رسانی www.iums.ac.ir/education بدون مراجعه حضوری انجام خواهد شد و تاریخ و نحوه ثبت نام متعاقباً از طریق همین سایت اعلام خواهد شد.

وی گفت: همچنین این دانشجویان نیازی به انتخاب واحد نداشته و تعریف دروس از طریق دانشکده مربوطه انجام شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha