چهارشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۵
کد خبر: 81727
سلامت نیوز : باید تایید کنم که در ابتدا نمی‌خواستم این ماموریت را بپذیرم. تا چند ماه پیش از آن هرگز از تقویت‌کننده مژه استفاده نکرده بودم و وقتی خواستم که آنها را مورد بررسی قرار دهم، به سردبیر مجله گفتم: «درمورد اینکه محصولاتی را بررسی کنم که خودم تجربه‌ای نسبت به آن نداشته‌ام احساس خوبی ندارم.»

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مجله سیب سبز ؛ اما بعد از آن یك اتفاق خاص افتاد. یکی از دوستانم به نام نانسی لگارس از سن دیه گو به ملاقاتم آمد اما چیزی در چهره نانسی تغییر کرده بود. آن هم مژه‌های او بود که بسیار حجیم شده بودند! منظورم این است که آنها آنقدر بلند شده بودند که راحت نمی‌توانست عینکش را به چشمش بزند. فکر کردم از مژه‌های مصنوعی استفاده کرده است اما اشتباه کرده بودم، نانسی گفت که تقویت‌کننده مژه مصرف کرده است.

پس از آن متقاعد شده بودم که باید این مواد را خودم هم امتحان کنم و این ماموریت را بر عهده گرفتم. این هم نتیجه آنچه که دریافتم واقعا مفید هستند؟خیلی از خانم‌ها جواب گرفتن فوق‌العاده را در مورد تقویت‌کننده‌های مژه گزارش می‌کنند.

جدا از ترمیم مژه‌های آسیب‌دیده برای تقویت رشد مژه‌های تازه، بلندتر شدن مژه‌های موجود، مشکی‌تر شدن و پرپشت‌تر شدن  آنها هم از این محصولات استفاده شده است اما پرسش واقعی این است که كدام نوع از آنها واقعا کارآیی دارند؟ انواع و اقسام تقویت‌کننده مژه به بازار آمده‌اند ولی بیشتر آنها آن چیزی نیستند که شما تصور می‌کنید. اینجا سعی می‌كنیم بگوییم كدام آنها واقعیت دارد.

 معایب احتمالی

چرا خیلی ها از این محصولات استفاده نمی‌كنند؟

 ممکن است مفید نباشند  به احتمال زیاد این اصلی‌ترین دلیل برای این است که چرا برخی خانم‌ها برای امتحان یک تقویت‌کننده مژه بی‌میل هستند و دلیل منطقی آنها این است که بسیاری از مواد موجود در بازار حاوی ترکیبات مناسب در غلظت درست برای به دست آمدن نتایج مناسب نیستند.

 گران‌قیمت هستند  بعضی از این تقویت‌کننده‌های مژه قیمتی بالای 25 دلار دارند که تنها برای یک دوره چهار هفته‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرند. بعضی از این محصولات می‌توانند سبب بی‌رنگی مژه و ایجاد خارش و سوزش شوند.  این مواد مژه‌های ضخیم را خیلی تقویت نمی‌کنند به خصوص اگر به پلک‌های قرمز و پف کرده وصل باشند.

فقط 3 مورد از 47 مورد

برای تقویت مژه باید مقدار دقیقی از عناصر فعالی که مسئول رشد هستند در آنها مورد استفاده قرار گیرند.این عناصر قیمت ارزانی ندارند و برای همین بسیاری از مارك‌ها با مصرف بسیار کم این ترکیبات قیمت‌ها را کاهش می‌دهند. ما 47 مارك‌ها مختلف را در کل این نمونه‌ها مورد بررسی قرار دادیم تا دریابیم کدام یک از آنها واقعا مقدار درست ترکیبات فعال را استفاده کرده‌اند و نیز رشد مژه را اثبات می‌کنند. این نتیجه‌ای است که ما به دست آورده‌ایم:

همانطور که تصور می‌کردیم، اکثریت تقویت‌کننده‌های مژه میزان عناصر فعال مورد نیاز برای رشد مژه را رعایت نکرده‌اند. آنها ادعا می‌کنند که محصول‌شان نتیجه‌بخش است اما بسیاری از آنها تنها از روغن‌های معدنی‌ای استفاده کرده‌اند که می‌توان با هزینه خیلی کم از داروخانه تهیه کرد.

 3 محصولی كه واقعا جواب می‌دهد

1. CITY Lash :  اگر در فکر امتحان یک تقویت‌کننده مژه هستید، این محصولی است که می‌توانید از آن استفاده کنید. خانم‌ها در همه جا در مورد این محصول که نتیجه بسیار خوبی هم دارد غوغا کرده‌اند. فروشگاه‌های اینترنتی دائما در حال فروش این محصول هستند چون در مقایسه با مارك‌هایی که با ترکیبات مشابه با آن رقابت می‌کنند، بسیار ارزان‌تر است. ترکیبات فعال CITY Lash، Myristoyl Pentapeptide-17 است و این یکی از قوی‌ترین ترکیباتی است که رشد مژه را تقویت می‌كند. مراقب مارك‌هایی که ادعا می‌کنند، از این ترکیبات و عناصر استفاده می‌کنند باشید. Myristoyl Pentapeptide-17  بسیار گران است و استفاده به میزان درست در محصولات بسیار نادر است.  اگر مژه‌هایی ضخیم و پرپشت می‌خواهید که واقعا دوام داشته باشد از این محصول استفاده کنید.

2. محلول Elastlash Eylash : این محلول تقویت‌کننده مژه به دلیل قیمت بالاتر آن در درجه دوم قرار دارد. تاثیر این محصول نیز مانند CITY Lash است  و از Myristoyl Pentapeptide-17  استفاده می‌کند.

3. Jan Marini : محصول سومی که با خیال راحت به شما توصیه می‌کنیم نرم‌کننده مژه جایی مارینی است. تقویت‌کننده‌ای که از نظر قیمت قابل مقایسه نیست اما از نظر تاثیرگذاری شبیه به 2 محصول دیگر است. به طور آشکار از ترکیبی متفاوت نسبت به دو محصول قبلی استفاده کرده است.تاثیرش آنقدر تدریجی و زیرکانه است که تغییرات در شما خیلی قابل مشاهده نیست و فقط می‌توانید با نگاه به عکس‌های پیشین خود متوجه آن شوید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha