چهارشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۵
سلامت نیوز : معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور از آغاز صدور کارت‌های جدید معلولیت خبر داد و گفت: به‌زودی مرکز فوق تخصصی توانبخشی در غرب تهران با حضور وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی افتتاح خواهد شد.

یحیی سخنگویی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به اینکه لایحه بازنگری شده قانون جامع حمایت از حقوق معلولان هم اکنون در کمیسیون اجتماعی دولت وجود دارد، اظهار داشت: در دولت قبلی مسئولان بهزیستی دو جلسه در کمیسیون اجتماعی دولت حضور پیدا کرده‌اند و به نتایج خوبی نیز رسیدند.

وی تصریح کرد: به زودی جلسه سوم کمیسیون اجتماعی دولت با مسئولان سازمان بهزیستی جهت بررسی نهایی لایحه بازنگری شده قانون جامع حمایت از حقوق معلولان برگزار خواهد شد.

سخنگویی بیان داشت: طرح توانمند‌سازی جامعه هدف بهزیستی تدوین شده است که در این طرح، خدمات خوبی برای جامعه هدف بهزیستی و به ویژه معلولان تحت پوشش پیش‌بینی شده است.

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور ادامه داد: پس از رونمایی از کارت جدید معلولیت توسط رئیس سازمان بهزیستی کشور، اقدامات لازم برای توزیع این کارت آغاز شده است.

وی افزود: خوشبختانه امسال اعتبارات خوبی برای حوزه توانبخشی پیش‌بینی شده است به طوری که در بخشی از خدمات با رشد 300 درصدی روبه‌رو بوده‌ایم.

سخنگویی اضافه کرد: به زودی مرکز توانبخشی معلولان در غرب تهران با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افتتاح خواهد شد که مرکز اشاره شده به صورت رایگان به معلولان خدمات می‌دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha