پنجشنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۲
کد خبر: 81809
سلامت نیوز : سید علی حسینی یکی از سه جوان مبتلا به بیماری پوستی نادر در بیمارستان فاطمه زهرا (س) تهران و با همت نیکوکاران تهرانی جراحی شد.

مدیر مرکز اطلاع‌رسانی و کتابخانه تخصصی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک ایران و نماینده نیکوکاران تهرانی امروز در گفت‌وگو با فارس در لامرد با اعلام این خبر مسرت‌بخش اظهار داشت: سید علی حسینی یکی از سه جوان مبتلا به بیماری پوستی نادر جراحی شد.

شهرزاد کردبچه افزود: این عمل جراحی که در بیمارستان حضرت فاطمه زهرا (س) تهران و توسط دکتر فروتن پزشک متخصص و جراح مجرب پلاستیک، ترمیم و زیبایی انجام شد، بیش از چهار ساعت به طول انجامید.

نماینده نیکوکاران تهرانی با بیان اینکه هر دو دست این جوان 18 ساله دارالمیزانی به صورت همزمان امروز مورد عمل جراحی قرار گرفت گفت: برابر نظر پزشک مربوطه این عمل جراحی بسیار رضایت‌بخش بوده و وضعیت جسمی این جوان نیز در حال حاضر خوب است.

مدیر مرکز اطلاع‌رسانی و کتابخانه آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک ایران بیان داشت: در انگشت‌های سیدعلی حسینی میله کار گذاشته شده است.

چند روز پیش بود که خبرگزاری فارس اقدام به تهیه گزارش خبری از سه جوان مبتلا به بیماری پوستی نادر در روستای دارالمیزان از توابع شهرستان لامرد کرد که در کم‌ترین زمان جمعی از نیکوکاران اقدام به درمان رایگان یکی از سه جوان مبتلا به این بیماری پوستی نادر کردند.

امیدواریم دیگر نیکوکاران از نقاط مختلف کشور نیز برای درمان دو تن دیگر از این جوانان روستایی گام بزرگی را بردارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha