پنجشنبه ۲۴ آبان ۱۳۸۶ - ۰۰:۰۰
کد خبر: 8193

«مجله میكروب شناسی پزشكی ایران» تحت نظارت انجمن علمی میكروب شناسی ایران با هدف ارتقای دانش میكروب شناسی و ارتباط میكروب شناسان ایران منتشر شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، مجله میكروب شناسی پزشكی ایران كه از سوی انجمن علمی میكروب شناسی ایران منتشر می‌شود، منعكس كننده پژوهش‌های علمی میكروب شناسی شامل مقالات مروری و پژوهشی علمی است.

این فصل‌نامه كه به مدیرمسئولی دكتر عبدالله كریمی، سردبیری دكتر عبدالعزیز رستگار لاری و مدیریت اجرایی دكتر محمدرضا پورمند منتشر می‌شود در پایگاه اطلاعاتی ایندكس كوپرنیكوس نمایه شده و مراحل ابتدایی ثبت آن در EMRO صورت گرفته و در حال پیوستن به سایت WHO است.

این مجله هر سه ماه یك‌بار تازه‌ترین مطالب و نوآوری‌های علمی و پژوهشی اعم از علوم پایه، بالینی، نقد علمی و گزارش موارد جالب و نادر علوم پزشكی را چاپ و منتشر كرده و در آن مقالات واصله به دفتر مجله بسته به نظر هیات تحریریه و قضاوت دانشجویان و متخصصان دانشگاهی داخل و خارج از كشور پذیرش و چاپ می‌شود.

گفتنی است علاقمندان می‌توانند جهت كسب اطلاعات بیشتر در خصوص این نشریه به نشانی اینترنتی www.ism.ir مراجعه كرده و مقالات علمی میكروب شناسی خود را پس از مطالعه شرایط آن به نشانی jmicrobiology@gmail.com ارسال كنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha