یکشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۱
کد خبر: 81992
سلامت نیوز : این که رنگ های روشن سایز شما را بیشتر نشان می دهند و رنگ های تیره کمتر یک باور غلط است یا بهتر است بگوییم کمی تا قسمتی غلط!

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه خراسان ؛ چون ظریف یا درشت تر به نظر آمدن شما بیشتر از این که در گرو رنگ لباس تان باشد در گرو فرم و طرحی است که انتخاب می کنید. در این مطلب سعی کرده ایم فوت و فن های کم کردن سایز به وسیله انتخاب لباس مناسب را آموزش دهیم.

افقی نپوشید!

خط های عمودی لاغرتان می کند، این خطوط به خاطر خطای دیدی که ایجاد می کنند همیشه باعث بلند و در نتیجه ظریف تر به نظر آمدن شما می شوند.اما صرف راه راه بودن کافی نیست! خطوط عمودی باید خطوطی با عرض کم باشند نه خطوطی پهن و با فاصله های زیاد.

ژاکت با شرایط خاص!

برای سایز کم کردن، یک راه دیگر هم دارید آن هم این که سراغ رولباسی و ژاکت بروید؛ اما این انتخاب شرایط خاص خودش را دارد، مثلا این که رولباسی و حتی ژاکتی که انتخاب می کنید باید کاملا ظریف باشد.دکمه های رولباسی و ژاکت تان را همیشه باید ببندید. بر اساس همین قاعده باید ژاکت های ۲ و حتی ۴دکمه را هم فراموش کنید چون این مدل ژاکت ها بالاتنه شما را پهن تر نشان می دهد.

یکدست نپوشید!

پوشیدن کت و دامن یا کت و شلوار و حتی بلوز و شلوارهای یک رنگ و یک طرح را فراموش کنید. در عوض سعی کنید بیشتر سراغ لباس های ترکیبی بروید.

آستین بلند را فراموش نکنید

ترفند دیگر شما برای سایز کم کردن رفتن سراغ بلوز و پیراهن هایی با آستین بلند است. البته نه هر آستین بلندی! آستین های باریک و کشیده که به آستین های شمشیری یا لوله تفنگی معروفند سایز بالاتنه شما را کمتر نشان می دهند.

دور این طرح ها را خط بکشید!

پارچه های گل درشت را فراموش کنید! وقتی شما چاق هستید نباید به پارچه های طرح دار به خصوص با گل های درشت فکر کنید.یادتان باشد که پارچه های چهارخانه آن هم از نوع خانه درشت، بدترین انتخابی است که می توانید داشته باشید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha