یکشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۲
کد خبر: 82018

آثار و تبعات سوء تحریمهای تحمیل شده بر كشورمان در حوزه سلامت، در جلسه ای با حضور مدیر منطقه مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت بررسی شد.

آثار سوء تحریمها بر حوزه سلامت بررسی شد
سلامت نیوز : آثار و تبعات سوء تحریمهای تحمیل شده بر كشورمان در حوزه سلامت، در جلسه ای با حضور مدیر منطقه مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت بررسی شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر ؛ در ابتدای این نشست تخصصی كه با حضور اساتید و صاحب نظران حوزه سلامت برگزار شد، دكتر محمد حسین نیكنام قائم مقام وزیر در امور بین الملل ضمن اظهار خرسندی از حضور دكتر الوان در این جلسه اظهار امیدواری كرد: با مساعدت و همكاری سازمان جهانی بهداشت و ایشان كه تجارب ارزنده ای در این زمینه دارند بتوانیم به نتایج و دستاورد های خوبی در این خصوص دست یابیم.

مدیر كل منطقه مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت ضمن مهم دانستن تشكیل این كارگروه كه مسئولیت بررسی آثار و تبعات سو تحریمها را عهده دار است، افزود: برآورد و ارائه داده ها و اطلاعات پایه برای تخمین و تعیین میزان تاثیر تحریمها بر سلامت مردم از اهمیت بسزایی برخوردار است.

دکتر الوان که تابعیت عراقی دارد در ادامه بر آثار  تحریمها بر سلامت شهروندان اشاره كرد و گفت: من از كشوری می آیم كه مشمول تحریمهای بین المللی زیادی از ابعاد مختلف بوده است.

وی ضمن تاكید بر موضع سازمان جهانی بهداشت در خصوص تحریمها افزود: بدون شك ما هر گونه همكاری لازم را با جمهوری اسلامی ایران خواهیم داشت و از هیچگونه حمایتی دریغ نخواهیم كرد.

مدیر كل منطقه مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت در اولین روز از اقامت دو روزه خود در جمهوری اسلامی ایران علاوه بر شركت در این جلسه، با وزیر بهداشت، قائم مقام وزیر در امور بین الملل و معاونان این وزارتخانه دیدار و در دومین روز نیز با معاون اول رئیس جمهور، وزیر تعاون، كار و رفاه اجتماعی، رئیس شورای اسلامی شهرتهران و معاون شهردار تهران نیز ملاقات می کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha