چهارشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۶
کد خبر: 82222
سلامت نیوز : کارنامه خانم ابتکار در محیط‌زیست، کارنامه درخشانی بوده و آن‌قدر شناخته شده است که خبر حضور ایشان در سازمان حفاظت از محیط‌زیست، دل‌های جامعه سبز زیست‌محیطی ایران را امیدوار کرد. خانم ابتکار نه تنها مدیری سختکوش و باتجربه در حوزه محیط‌زیست است که نمادی از زنان فعال و بنام جامعه ایران هم به شمار می‌رود و انتصاب ایشان به عنوان معاون رییس‌جمهوری حتما پیام‌آور خوشحالی برای نیمی از جمعیت کشور یعنی زنان خواهد بود؛ زنان با کفایت جامعه که علاقه‌مند به فعالیت اجتماعی و مشارکت تاثیرگذار در نظام مدیریتی و برنامه‌ریزی کشور هستند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه بهار ؛ برای این انتخاب بجا و شایسته باید از رییس‌جمهوری محترم تشکر کرد و به ملت بزرگ ایران و جامعه سبز محیط‌زیستی کشور و کادر سازمان محیط‌زیست و فراکسیون محیط‌زیست تبریک گفت. خانم ابتکار مدیریت زیست‌محیطی کشور را در شرایطی تحویل می‌گیرد که امروز محیط‌زیست کشور در وضعیت اسفباری قرار دارد و مشکلات زیست‌محیطی بی‌شمار است؛ از آلودگی رودخانه‌ها و آب‌ها گرفته تا آلودگی هوا که نفس مردم را بریده است. ریزگردها 25 استان کشور را در بحران قرار داده‌اند و آلودگی هوا زندگی در هشت کلانشهر کشور را برای مردم دشوار و طاقت‌فرسا کرده است.

در شمال کشور آلودگی در دریاچه خزر بیداد می‌کند و در جنوب لکه‌های نفتی خلیج همیشه فارس را آلوده کرده‌اند. سرنوشت دریاچه ارومیه دردآور و جانسوز است و تالاب‌های هامون و پریشان سرگذشت و وضعیت نگران‌کننده‌ای دارند. خاک حاصلخیز کشور را می‌فروشند و حال جنگل‌ها و منابع طبیعی هم رو به وخامت است. خانم ابتکار، امید محیط‌زیست ایران است، او می‌تواند چشم‌انداز پیش‌روی محیط‌زیست را تغییر دهد و با مدیریت دقیق، هوشمندانه و مجدانه موانع پیش‌روی محیط‌زیست را بردارد و با از بین بردن ناهماهنگی‌های میان‌بخشی و سوءمدیریت‌ها، شرایط جدیدی را برای جامعه محیط‌زیستی کشور ایجاد کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha