سلامت نیوز : معصومه ابتکار که روز گذشته با حکم رئیس جمهور ریاست سازمان حفاظت محیط زیست را برعهده گرفت در نخسین روز فعالیت خود در مصاحبه با خبرنگاران گفت: کشورهایی که می‌خواهند به سوی تعالی حرکت کنند باید محیط زیست را همگام با توسعه پیش ببرند و در نهایت به یک مدیریت پایدار در تمامی عرصه‌ها از جمله عرصه‌های حفاظت از طبیعت برسند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پانا ؛ وی ارتقای کیفیت زندگی مردم را در کنار رشد اقتصادی و فعالیت ‌های صنعتی در کشور ضروری دانست و ابراز امیدواری کرد : معضل آلودگی هوا نیز با همکاری سایر دستگاههای ذیربط و مردم برطرف شود.

ابتکار با بیان اینکه دغدغه‌ های زیادی در عرصه محیط زیست وجود دارد، گفت : باید جدی‌تر از گذشته برای حل این مشکلات گام برداشت .

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست همچنین در جمع مدیران این سازمان با ابراز خرسندی از این که مجددا کار خود را حوزه محیط زیست آغاز کرده است، از آقای محمدی زاده رئیس پیشین سازمان محیط زیست و تلاشها و اقدامات موثر زیست محیطی کارکنان این سازمان تشکر کرد.

وی ابراز امیدواری کرد: عصر نوینی از تحول در برنامه‌ها، رویکردها و فعالیت‌ها در سازمان محیط زیست پیش‌رو داشته باشیم.

ابتکار، از اجرایی شدن برنامه‌های کوتاه مدت 100 روزه با هدف اعتلای محیط زیست در این سازمان خبر داد و گفت : برنامه بلندمدت کاملاً مشخص است و در وقت خود ارائه می‌شود.

وی افزود: در مرحله نخست از معاونان و مدیران محیط زیست گزارش عملکرد خواهم گرفت که این امر از همین امروز آغاز می‌شود طوری که امروز معاون توسعه مدیریت و حقوقی سازمان محیط زیست گزارش خود را ارائه خواهد داد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha