سلامت نیوز : علی اکبر پورفتح الله با تأکید بر لزوم گسترش نظارت سازمان انتقال خون بر چرخه انتقال خون از رگ اهدا کننده تا رگ بیمار گفت: هم اکنون این نظارت فقط در 50 درصد فرآیند اعمال می‌شود و اگر این چرخه اصلاح نشود مشکل زیادی در پیش است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ وی که جلسه آشنایی مدیر عامل جدید سازمان انتقال خون با مدیران سازمان انتقال خون سخن می گفت، اظهار داست: هم اکنون برنامه‌های کلی خود را در خصوص سازمان انتقال خون به وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی تحویل داده‌ام و در نظر دارم طی یک روند یک ماهه برنامه راهبردی سازمان را نیز با یاری همکاران و با استناد به مدارک و اسناد موجود تدوین کنم.

مدیرعامل جدید سازمان انتقال خون با تشکر از مدیریت و زحمات غلامرضا توگه مدیر عامل سابق سازمان انتقال خون گفت: امیدوارم در سمت مشاور عالی در سازمان انتقال خون حضور داشته باشید تا از تجارب و دانش ارزنده شما استفاده کنیم.

وی ابراز امیدواری کرد که در دولت جدید که در شرایط دشوار مالی و فشارهای اقتصادی و بین‌المللی تشکیل شده است سازمان انتقال خون بتواند با تلاش همه همکاران تسکین دهنده درد بیماران نیازمند خون و فرآورده‌های خونی باشد.

وی افزود: در نظر داریم با تدوین این برنامه‌های راهبردی روندی را اتخاذ کنیم تا سازمان شاهد ارتقای کمی و کیفی خون و فراورده‌های آن، خودکفایی در صنعت پلاسما، آموزش و جذب و حفظ اهدا کنندگان و گسترش فرهنگ اهدای خون به عنوان سرمایه های ملی باشد.

وی با تأکید بر لزوم گسترش نظارت سازمان انتقال خون بر چرخه انتقال خون از رگ اهدا کننده تا رگ بیمار گفت: هم اکنون این نظارت فقط در 50 درصد فرآیند اعمال می‌شود و اگر این چرخه اصلاح نشود مشکل زیادی در پیش است.

غلامرضا توگه مدیر عامل پیشین سازمان انتقال خون نیز در این جلسه با تقدیر و تشکر از مدیران و معاونان و همکاران سازمان به خاطر همکاری شایسته‌ای که طی مدت تصدی وی داشته‌اند گفت: همه ما سربازان نظام سلامت هستیم و هرجا که به کار گماشته شویم باید به بهترین نحوی انجام وظیفه کنیم.

وی افزود: طی دوران تصدی من در پست مدیرعاملی سازمان انتقال خون ایران با وجود همه تحریم ها و فشارهای اقتصادی موفق شدیم تا ایران را به عنوان مرکز همکاری های سازمان جهانی بهداشت مطرح کنیم که یک افتخار ملی به حساب می آید.

وی افزود: در مجموعه سازمان انتقال خون از همه نیروهای موجود در سازمان استفاده کردم چرا که معتقد بودم هر سازمانی باید بتواند خودش را اداره کند.

توگه گفت: در این سالها سازمان انتقال خون یکی از افتخارات کشور بود و امیدوارم این سازمان در سایه مدیریت شایسته دکتر پور فتح الله که سابقه مدیریت این سازمان را نیز داشته است و با اهداف سازمان نیز آشنا است، روند روبه رشد خود را ادامه دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha