شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۱
کد خبر: 82463

سلامت نیوز : مردی که بدون هیچ‌گونه مدرک پزشکی اقدام به تاسیس مطب دندانپزشکی کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ؛ 13 شهریورماه امسال، زوج جوانی با مراجعه به پلیس شهرستان لنگرود مدعی شدند که پس از رجوع به پزشکی که خود را دندانپزشک معرفی کرده بود، نه تنها مشکلشان حل نشده بلکه صدمات شدیدی نیز به دندانشان وارد شده بطوری که وضعیت درمانی‌اش وخیم‌تر از گذشته شده است.

ماموران در انجام تحقیقات مطلع شدند که متهم هیچ‌گونه سابقه طبابت ندارد که با کسب این اطلاعات وی به دلیل اقدامات دندانپزشکی غیراصولی تحت تعقیب قرار گرفت.

در ادامه این متهم 38 ساله به نام «علی - الف» پس از انجام هماهنگی قضایی در محلی که از آن به عنوان مطبش استفاده می‌کرد، دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد و دربازجویی‌ها گفت که بدون هیچ‌گونه مدرک پزشکی مدت یک ماه است که بعنوان دندانپزشک در منزلی که برای این کار اجاره کرده مطب تاسیس کرده است.

سرهنگ نیکفرد، فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود، با تائید این خبر به ایسنا گفت: متهم پس از انجام تحقیقات و تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم تحویل دادسرا شد.

وی با اشاره به افزایش شاکیان این دندانپزشک قلابی از زمان دستگیری تاکنون، از شهروندان خواست در صورتی که از متهم شاکی هستند برای ثبت شکایت خود به پلیس لنگرود مراجعه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha