سلامت نیوز : رئیس بسیج جامعه پزشکی گفت: مجموع خدماتی که در سال گذشته توسط بسیج جامعه پزشکی انجام شد بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان بود ‏که پزشکان بسیجی داوطلب این ‏خدمات را به مردم محروم ارائه دادند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ محمد رئیس‌زاده در مراسم افتتاحیه بیمارستان ‏صحرایی شهید دکتر محمد عبدالحسینی طی سخنرانی خود گفت: بسیج جامعه پزشکی با توجه به نقش مهمی که در ارائه خدمات ‏درمانی دارد، جمعیت‌گیری در جامعه پزشکی پر شور‌تر از زمان دفاع مقدس است. به طوری‌که 75 درصد پزشکان برای خدمت ‏رسانی در داخل و خارج از کشور اعلام آمادگی کردند‏.

وی افزود: موارد بسیاری از جامعه پزشکی برای اولین بار به مناطق محروم اعزام شدند، که پس از آن خودشان برای حضور در ‏بیمارستان‌های بعدی اعلام آمادگی کردند‏.‏

رئیس بسیج جامعه پزشکی کشور با بیان اینکه تا پایان امسال 70 بیمارستان صحرایی در کل کشور توسط بسیج جامعه ‏پزشکی برپا خواهد شد، ادامه داد: تا پایان امسال70 تیم تک تخصصی در قالب 6400 تیم درمانی به مناطق محروم اعزام خواهند ‏شد‏.

وی تصریح کرد: مجموع خدماتی که در سال گذشته توسط بسیج جامعه پزشکی انجام شد بالغ بر 20 میلیارد تومان بود که پزشکان ‏بسیجی داوطلب این خدمات را به مردم محروم ارائه دادند.

وی با اشاره به اینکه حاشیه کلانشهر‌ها از نظر عدم رسیدگی بهداشتی و نبود مراکز درمانی موضوع اجتماعی بسیار مهمی است، ‏گفت: از این لحاظ باید مناطق محروم تقویت شوند‏.‏ماندگاری در اصول و عمل به آن جزء رازهای اساسی نظام است که یکی از آن اصول خدمت به مردم مناطق محروم است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha