دوشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۹
کد خبر: 82616

عضو كمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: باید پزشكان را سلامت محور تربیت كنیم و سلامت جامعه را ارتقاء بخشیم.

ضرورت تربیت پزشکان سلامت محور
سلامت نیوز : عضو كمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: باید پزشكان را سلامت محور تربیت كنیم و سلامت جامعه را ارتقاء بخشیم.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر ؛ دكتر علیرضا مرندی در مراسم تكریم و معارفه معاونان بهداشتی وزارت بهداشت، بر ضرورت ارتقای سطح سواد سلامت جامعه تاكید كرد و گفت: تحقق این هدف را باید از دوران كودكی و سپس مدارس و دانشگاهها آغاز كرد.

وی در ادامه با بیان اینكه آموزش پزشكی باید متحول شود گفت: سلامت جامعه، اصل است و باید به ارتقای بهورز اهمیت داده شود.

مرندی خاطرنشان كرد: مشكلات روزمره ما نباید جلوی كارهای اولیه و مهم كشور را بگیرد و ارتقاء بهداشت و سلامت مردم محروم كشور دغدغه همه ما باشد.

رئیس فرهنگستان علوم پزشكی كشور با بیان اینكه مردم ما مستحق بهترین خدمت هستند اظهار امیدواری كرد كه وزیر بهداشت و معاونان وی بتوانند به طبقات مستضعف جامعه خدمات گسترده‌ای با تلاش مضاعف ارائه دهند.

وی در ادامه با اظهار اینكه تحت تأثیر شخصیت دكتر رخشانی و زحمات ایشان قرار گرفته‌اند اضافه كرد: دكتر رخشانی، فردی تمام آگاه، مسلط و با سواد بوده و در ارتباط با ارتقاء سلامت و آموزش سلامت بسیار توانمند هستند.

عضو كمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مورد انتخاب دكتر سیاری به سمت معاونت بهداشت نیز اظهار داشت: دكتر سیاری مسائل و مشكلات سلامت را به خوبی می‌شناسند و امید و توقعات ما با وجود انتخاب ایشان به دلیل پیشینه علمی و اجرایی زیاد است. وی سیار خوش‌فكر، جامع‌نگر و برنامه‌ریز بوده و همه مسائل را به خوبی طراحی و برنامه‌ریزی می‌كند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha